PDA

Bekijk Volledige Versie : [ AGB ] Freelancer biedt zich aan voor webdesign en ontwikkeling



ActusMedia
29/10/07, 02:45
Actusmedia is een media bureau met gedegen ervaring op het gebied van online communicatie. Met onze expertise begeleiden wij ondernemers door alle stappen benodigd om uw onderneming succesvol op het internet zichtbaar te maken. Van concept tot volledig uitgewerkte website en een op maat toegesneden promotie campagne om de website succesvol op de digitale landkaart te zetten.

Wij zijn een eenmanszaak met een professionele inslag en gedegen ervaring. Hierdoor hebben wij geen dure overhead kosten zoals bedrijfswagens. Dit zien onze klanten terug in onze scherpe offertes en facturen. In nauw overleg werken we op gestructureerde wijze uw idëen uit. Naast opdrachten voor diverse opdrachtgevers zijn we momenteel bezig met de ontwikkeling van diverse webapplicaties zoals het herschrijven van websiteCMS, de ontwikkeling van een e-commerce platform. En de ontwikkeling van een management Console ten behoeve van online facturatie (ala wefact pro)

Ik ben op zoek naar webdesign bureaus welke opdrachten hebben liggen maar niet de capaciteit. Opdrachten op het gebied van webdesign, marketing, en webdevelopment zijn welkom. Ziet u een mogelijkheid tot een interessante samenwerking dan sta ik daarvoor open en ontvang ik graag een
Private bericht met meer informatie!

Wij zijn bereid opdrachten aan te nemen tegen zeer concurrende prijzen, om onze bekendheid en portfolio sneller uit te kunnen bouwen. Opdrachten op basis van uur-tarief of op vooraf prijsafspraak op basis van offerte. Voorschot 20% van het totale offerte bedrag.

Meer informatie op onze website (kan nog geen links posten) actusmedia. .. portfolio en een overzicht van te leveren diensten neemt u contact met ons op.

Hoogachtend,
Pascal V.
actusmedia
info@actusmedia.nl