PDA

Bekijk Volledige Versie : Goede stream host ?



yamada
26/10/07, 16:15
Hallo ,

Ik heb de volgende vraag.
Welke hosting bedrijven houden zich bezig met audio streaming voor internet radio...?
Graag wel betrouwbare adressen.
Ik moet een kennis adviseren en ben niet echt happy met de huidige dahhosting.

aangezien deze partij zomaar zipfiles van de opslagruimte heeft verwijderd zonder ook maar iets te vermelden of enige vorm van contact dan lijkt mij dat niet de juiste partij om mee verder te gaan.
Dus een ieder die een goed en betrouwbaar adres weet dan hoor ik dat graag van u.

ichosting
26/10/07, 16:38
Wat voor soort streamhosting zoek je? Enkel livestreams? Of ook ondemand etc

Bullcat
26/10/07, 17:15
Zonder kans dat ik reclame ga maken voor mezelf, zou ik je wel kunnen aanraden om eens een offerte te vragen hier op het forum daarvoor.

Je kunt die kwijt op de volgende link http://www.webhostingtalk.nl/shared-colocated-dedicated-reseller-registratie-aanvragen/

Dan kan iedereen een aanbieding plaatsen, voor de rest zou je op http://www.ispgids.com kunnen kijken naar ervaringen.

yamada
26/10/07, 17:22
nou ik weet er weinig van,ik adviseer alleen maar.
ik weet dat die kennis van mij die de internet radio runt zijn muziek van thuis draait ,en deze draaidt wel een programma af.
maar iedereen mag zich aanbieden hoor,reclame of niet..
zolang het maar beter is dan dahhosting.

ichosting
26/10/07, 17:25
nou ik weet er weinig van,ik adviseer alleen maar.
ik weet dat die kennis van mij die de internet radio runt zijn muziek van thuis draait ,en deze draaidt wel een programma af.
maar iedereen mag zich aanbieden hoor,reclame of niet..
zolang het maar beter is dan dahhosting.

Klopt wel, maar we mogen je hier geen aanbieding doen. Daar is dit forum niet voor bedoeld. ;)

Str@nger
26/10/07, 17:45
Iig dit forumonderdeel; in het Aanvraag-forum wel :)
Dus zoals Bullcat al zegt: open daar een nieuw topic met deze vraag.

ichosting
26/10/07, 18:15
Iig dit forumonderdeel; in het Aanvraag-forum wel :)


Zo bedoelde ik het ook idd ;)

yamada
26/10/07, 19:26
ok bedankt..
ik heb inmiddels op het andere forum een topic geopend.