PDA

Bekijk Volledige Versie : Klein webhosting bedrijf te koop



Anoniem
23/10/07, 11:07
Omzet +/- 5.000 EUR per jaar. PM me uw bedrijfsgegevens en eventuele vragen voor meer informatie.

Geen replies plaatsen a.u.b.

cze
23/10/07, 11:16
beste wat is uw vraag prijs.
Wat u dus minimaal wilt voor de klanten.
Dat is misschien wel handig om te weten ook voor de geintereseerden.
M.v.g

nielsrenselaar
23/10/07, 11:31
Ik mis wel wat basis informatie, voordat ik zomaar PM. Zoals het gebruikte controle paneel, klanten-aantal / domeinen-aantal en wat ander basis informatie, dit komt een beetje kortaf over.

Randy
23/10/07, 11:41
Als je twee muisklikken extra doet, had je geweten dat het ws Directadmin is en het om een Vlaming gaat; http://www.webhostingtalk.nl/shared-colocated-dedicated-reseller-registratie-aanvragen/82641-dedicated-server-gezocht-nl.html

Anoniem
23/10/07, 11:54
De vraagprijs is afhankelijk van de componenten van het bedrijf die overgenomen worden. De informatie kan bekomen worden middels een PM omdat ik een totaaloverzicht wil bezorgen.

Een klein overzichtje;

- 159 klanten
- 59 actieve hostingpakketten (55% omzet)
- 138 actieve domeinen (29% omzet)
- 1 dedicated server (16% omzet)

Gelieve nu geen replies meer te plaatsen, op basis van deze beperkte informatie zijn deze toch niet relevant. Indien u het volledige informatiepakket wenst te bekomen, stuur dan a.u.b. een PM.

cze
23/10/07, 11:56
hmm een dedicated voor webhosting als bedrijf is wel minder.
Ik zou dan de klanten op je eigen server laten draaien want je weet niet wat er kan gaan gebeuren bij de hoster van de dedicated.

Anoniem
23/10/07, 11:59
Cze, stuur een PM indien u interesse heeft of stop met replies te plaatsen a.u.b.

Deze discussie is volledig off-topic; uw mening heeft hier geen belang.