PDA

Bekijk Volledige Versie : UT 3 beta



EHS-Jerre
21/10/07, 16:04
Ik probeer een UT 3 beta demo server draaiende te krijgen op een win2k3 server.
Ik weet dat beta nog steeds 'beta' is, maar hier is echt iets vaag aan:

de demo is enkel geschikt voor win XP en win vista
toch gaf epic een hotfix vrij voor win2k3 (bevat enkel een aangepaste ut3.exe die je moet vervangen, dit kan enkel als de game geinstalleerd is geraakt)

Dit om al een klein idee te geven van hoe ze daar denken ;)

Nu probeer ik dus toch, tegen beter weten in zo een server draaiende te krijgen.
Tijdens de installatie krijg ik al een error.
Ik heb dit proberen op te lossen mbv het epic forum (memory editting, dll's proberen aanpassen, rebooten, programma's geinstalleerd, opnieuw downloaden van de demo, op verschillende servers geprobeerd, ...) NIETS werkt.

Nu is mijn vraag:
- is er iemand die het wel werkend gekregen heeft op een win 2k3 server, en zo ja, wat heb je dan precies gedaan?
- is er iemand die dit spel geïnstalleerd heeft gekregen, en de files met mij zou willen delen? (normaal is dit voldoende voor ut servers)

Greta
21/10/07, 17:52
Programma op XP installeren en kijken wat het programma allemaal installeert aan files en registry instellingen. Vervolgens dit alles omzetten naar win2k3?

rensariens
21/10/07, 18:32
De beta voor linux doet ook niks anders dan crashen ieder geval. Pakt overigens 90% van een xeon 3060 2.4 ghz met 20 mensen in de server. Succes met win2k3!

EHS-Jerre
21/10/07, 19:18
Volgens epic forum was de beta voor linux nog niet uit? (tot grote frustratie van heel wat posters daar ;) )

aangezien be nog altijd downloadlimiet heeft, probeer ik dit downloaden nog te vermijden ;)

rensariens
21/10/07, 21:14
Heb deze hier al een tijdje: UT3-linux-server-betademo-10132007

daanl
21/10/07, 21:45
ik ook

gjtje
22/10/07, 04:10
Hier draait de demo in XP op een vps, iets anders kreeg ik niet aan de praat en als je de vele threads mag geloven veel anderen ook niet. Op zich draait het prima en CPU, ram en netwerk gebruik is eigenlijk vrij weinig voor een modern spelletje. :)

EHS-Jerre
22/10/07, 10:55
Klinkt goed moet ik zegge, eindelijk nog eens een nieuw spel met realistische eisen waardoor spelers voor een keer geen nieuwe pc moeten kopen :)

- probleem wellicht opgelost, iemand wil de files met me delen

rensariens
22/10/07, 18:20
Klinkt goed moet ik zegge, eindelijk nog eens een nieuw spel met realistische eisen waardoor spelers voor een keer geen nieuwe pc moeten kopen :)

- probleem wellicht opgelost, iemand wil de files met me delen

Mijn post hierboven was iets minder vrolijk over cpu usage ;)

EHS-Jerre
22/10/07, 19:15
idd, ben net zelf ook tot de constatatie gekomen :/
hopen dat dit aan de beta ligt :S