PDA

Bekijk Volledige Versie : Klanten gratis ter overname



Matchboxer
20/10/07, 09:51
Ik weet niet of ik dit op de juiste plaats post, maar ik heb ooit een keer, omdat ik veel ruimte over had, voor een aantal mensen hosting geregeld welke ik nu zelf host. Hier heb ik momenteel door omstandigheden geen tijd mer voor en zoek iemand die deze ( gratis) wil overnemen. Dit omdat ze dan goed terecht komen. Deze "klanten"( het zijn er niet veel, een stuk of 5 ) zijn ook nog niet gefactureerd, dit kun je dus alnog doen!
Wie zou deze websites over willen nemen in zijn / haar hosting bedrijf?

Mvrgr
Edwin

t.bloo
20/10/07, 10:02
wat voor control panel gebruik je?
hoe veel disk en data huren je klanten?
wat zouden ze daar bij jou voor betalen?
hoe lang hosten ze al bij jou?

ichosting
20/10/07, 10:17
Je mag wel even via PM contact met ons opnemen. We hebben wel interesse.

ROVO MEDIA
20/10/07, 12:34
Heb ook wel intresse! je mag ons ook een PM sturen!

Met vriendelijke groet,

Robert Vonk

Ahmed
20/10/07, 12:50
Hier ook interesse! PM...

AlfaHosting
20/10/07, 13:35
Ik weet niet of ik dit op de juiste plaats post, maar ik heb ooit een keer, omdat ik veel ruimte over had, voor een aantal mensen hosting geregeld welke ik nu zelf host. Hier heb ik momenteel door omstandigheden geen tijd mer voor en zoek iemand die deze ( gratis) wil overnemen. Dit omdat ze dan goed terecht komen. Deze "klanten"( het zijn er niet veel, een stuk of 5 ) zijn ook nog niet gefactureerd, dit kun je dus alnog doen!
Wie zou deze websites over willen nemen in zijn / haar hosting bedrijf?

Mvrgr
Edwin


Ik denk dat bijna elke hoster dat wel wil doen. Je mag ons in elk geval contacteren mocht je dat wensen. Indien er 5 klanten zijn willen we jouw hosting gratis doen.

fastsolutions
21/10/07, 00:07
Ik weet niet of ik dit op de juiste plaats post, maar ik heb ooit een keer, omdat ik veel ruimte over had, voor een aantal mensen hosting geregeld welke ik nu zelf host. Hier heb ik momenteel door omstandigheden geen tijd mer voor en zoek iemand die deze ( gratis) wil overnemen. Dit omdat ze dan goed terecht komen. Deze "klanten"( het zijn er niet veel, een stuk of 5 ) zijn ook nog niet gefactureerd, dit kun je dus alnog doen!
Wie zou deze websites over willen nemen in zijn / haar hosting bedrijf?

Mvrgr
Edwin

Wij hebben ook interesse, deze klanten kunnen zeker aan ons toevertrouwd worden, aangezien wij meer dan webhosting bieden.

Graag vernemen wij van jou als er specifieke wensen zijn!

Groet,
Fast Solutions

Spyder01
21/10/07, 11:39
Zou je ons wat meer info kunnen sturen? Wij vinden dat niets voor niets hoeft. We zouden dus eventueel e.e.a. kunnen regelen zodat je er alsnog wat aan hebt. (denk aan bijvoorbeeld commissie per klant e.d.).

swedendedicated
21/10/07, 11:58
Ik weet niet of ik dit op de juiste plaats post, maar ik heb ooit een keer, omdat ik veel ruimte over had, voor een aantal mensen hosting geregeld welke ik nu zelf host. Hier heb ik momenteel door omstandigheden geen tijd mer voor en zoek iemand die deze ( gratis) wil overnemen. Dit omdat ze dan goed terecht komen. Deze "klanten"( het zijn er niet veel, een stuk of 5 ) zijn ook nog niet gefactureerd, dit kun je dus alnog doen!
Wie zou deze websites over willen nemen in zijn / haar hosting bedrijf?

Mvrgr
Edwin

Hier tevens interesse, graag meer informatie naar chris (@) xema (dot) nl. Betaling voor de klanten is geen probleem.

IT-worX
21/10/07, 13:45
Als ik het goed begrijp word er aan deze klanten niet gefactureerd?
Heb nog plek genoeg op mijn server om deze mensen ook gratis te hosten.

Gremman
21/10/07, 14:01
Mocht u nog niemand gevonden hebben dan mag u ze ook bij mij onder brengen (www.nenon.nl)

ttbviper
21/10/07, 14:01
Geachte,
Deze klanten zijn al over genomen door www[.]liteserver[.]nl
Ik snap niet waarom deze topic nog niet gesloten is.

M.v.g

EsMa
21/10/07, 14:22
en dan niet ff de moeite nemen om antwoord te geven op mijn PB.

Bekijk het maar. :(

brinkie
21/10/07, 14:38
Geachte,
Deze klanten zijn al over genomen door www[.]liteserver[.]nl
Ik snap niet waarom deze topic nog niet gesloten is.

M.v.g

Miischien omdat de TS dat nog niet meegedeeld heeft? Vreemde actie dit (deze post). De eerste post was gisteren. Dan nu al naar een ander overgehelveld en zonder mensen die reageren te informeren.. als dat zo is is dat niet erg netjes.

wwwer
24/10/07, 22:24
Ik heb ook interesse in het overnemen van je klanten,
Stuur me een PM bericht en we kunnen samen kijken of we er uit kunnen komen!

Maar voor ik zo begrijp was er al wat geregeld.. ik zie het wel :)

dreamhost_nl
24/10/07, 22:42
Ik heb ook interesse in het overnemen van je klanten,
Stuur me een PM bericht en we kunnen samen kijken of we er uit kunnen komen!

Maar voor ik zo begrijp was er al wat geregeld.. ik zie het wel :)


Geachte,
Deze klanten zijn al over genomen door www[.]liteserver[.]nl
Ik snap niet waarom deze topic nog niet gesloten is.

M.v.g

Ik denk dat je een belangrijk deel heb overgeslagen in de thread.
Overigens wel vreemd te noemen is dat de cliƫnten naar een partij zijn gegaan zonder echte web site.

Lite-On
24/10/07, 23:36
Ik denk dat je een belangrijk deel heb overgeslagen in de thread.
Overigens wel vreemd te noemen is dat de cliƫnten naar een partij zijn gegaan zonder echte web site.


Ik weet zelf ook niet hoe de gebruiker "ttbviper" erbij is gekomen dat liteserver alles heeft overgenomen.
Ik ben degene die het bedrijf Liteserver en de website in handen heeft (Is nog niet officeel gestart, vandaar dat er nog geen website is ) ;)
Ik heb zelf geen klanten overgenomen, dus ik weet niet waarop dit gebaseerd is.....