PDA

Bekijk Volledige Versie : Aangeboden: Bedrijf gericht op internetdiensten



Anoniem
14/10/07, 14:59
Omdat ik hier aardig actief ben op Webhostingtalk, heb ik een 'andere' gebruikersnaam aangemaakt (gemeld aan Domenico)...

Het gaat om de beeindiging van het internetdiensten segment, de bedrijfsnaam zal tevens ter overname worden meegenomen.
Het bedrijf bestaat sinds 2003, en is sindsdien opgebouwd. Het bedrijf heeft -GEEN- negatieve referenties! Belangrijk om te weten is dat ik 'persoonlijk' contact met de klanten belangrijk vind. Naast e-mail ben ik altijd telefonisch bereikbaar, en dit is ook terug te zien in de afname (is nihil) van klanten sinds de start.

Overige diensten die wij nu leveren blijven onder mijn vlag. Gezien ik doorga als freelance softwareontwikkelaar.

60 Webhosting/Domeinnaam klanten
12 Reseller Webhosting klanten
4 Co-Locating
5 Dedicated servers

132 .NL (€ 5,- inkoop p/st)
25 .COM (~ € 9,60 inkoop p/st)
14 .EU (€ 8,- inkoop p/st)
7 .DE (€ 12,- inkoop p/st)
2 .NET (~ € 9,60 inkoop p/st)
2 .INFO (~ € 8,00 inkoop p/st)
1 .BE (?)
1 OVERIGE (?)

Totale hardware inbegrepen bij verkoop (80% van de hardware 2005/2006 aangeschaft):
5 Dedicated servers (1x Zelfbouw Supermicro, 4x Ahead-IT Supermicro)
2 Webhosting servers (2x Ahead-IT Supermicro)
1 NOC/DNS server (1x Rackserver.nl)
1 BACK-UP server (1x Privé aankoop, Supermicro)
1 HP-switch
2 APC AP7920/AP7921
1 STS/ATS (Powerfeed switcher)

Op dit moment huren we een half rack en een heel rack.
Per eind oktober / half november blijft hier nog maar 1 volledig rack over.
Contract voor volledige rack (€ 399,- p/mnd) duurt tot eind maart 2008.

Totale omzet - Webhosting/Domeinnamen voor 2007: € 6.680,-
Totale omzet - Reseller/Co-Locating/Dedicated voor 2007: € 11.320,-

Totale omzet geschat voor 2007: € ~ 18.000,-

Verkoop is inclusief hardware en overname bestaande overeenkomsten (gericht op internetdiensten).

Alle contracten voor co-locating & dedicated servers aanwezig, helaas (nog) niet voor webhosting / domeinnamen / reseller webhosting.
Uiteraard is dit voor de verkoop te regelen!

Aangegeven bedrag zijn uiteraard exclusief de BTW.
Meer informatie kan via ikverkoopmijnbedrijf@gmail.com of via PM (ik weet niet of dat al kan met 1-10 posts)...
Wat je wilt bieden laat ik aan jou over, ik heb wel een bepaald bedrag in mijn achterhoofd.

Geen gelukszoekers, en bied serieus!
Deze verkoop is een orientatie, en verplicht mij niet tot een werkelijke verkoop.

Nextreme
15/10/07, 17:11
Ik heb intresse in de webhosting en domein en reseller divisie. Verkoop je die ook los?

Anoniem
15/10/07, 17:45
Ik heb intresse in de webhosting en domein en reseller divisie. Verkoop je die ook los?

De verkoop beslaat het volledige internetdiensten-segment.
Dus automatisch inclusief dedicated servers, co-locating, reseller webhosting, webhosting en domeinnamen.

Om je vraag te beantwoorden: nee, ik verkoop het alleen als een geheel!