PDA

Bekijk Volledige Versie : Colocatie (1140 euro per jaar voor 7500GB per jaar dataverkeer)



Mark17
14/10/07, 02:19
COLOCATIE - BEPERKTE VOORRAAD WEES ER SNEL BIJ!!

-------------------------------------------------------

Stream Service bied nu ook colocatie aan in het Ecatel netwerk (datacentrum is DCA). Ter promotie hiervan deze spetterende aanbieding. Stream Service gebruikt zelf uitsluitend A-merk hardware voor de switching (HP/Cisco). Tegelijk met de ingebruikname van deze locatie is besloten om dataverkeer (in GB) niet meer per maand te limiteren, maar om over te gaan op dataverkeer per kwartaal. In deze aanbieding krijgt u zelfs de mogelijkheid om het dataverkeer over een jaar te spreiden.

Dit is uitermate handig indien u een website heeft of enkele websites heeft die slechts een relatief korte tijd in het jaar veel verkeer verzet. Daarnaast vangt u zo korte pieken op zonder dat het u meteen geld kost!

-------------------------------------------------------

o 1U
o 0,5 Ampere stroom
o 2500GB dataverkeer per jaar
o 100 mbit uplink
o 3 IPS (meer gratis op aanvraag, vraag naar de voorwaarden)
o 24/7 Toegang tot de dataverkeer statistieken
o 24/7 Toegang na aanmelding (online of telefonisch of per sms of per email)
o Maak gratis gebruik van ons DNS platform voor uw domeinnamen (tot 200 domeinnamen)
o Gratis mail fallback (tot 200 domeinnamen)

monthly costs: € 45,- EUR per month
setupcosts: € 50,- (vervallen bij betaling per halfjaar)

-------------------------------------------------------

o 1U
o 1 Ampere stroom
o 7500GB dataverkeer per jaar
o 100 mbit uplink
o 3 IPS (meer gratis op aanvraag, vraag naar de voorwaarden)
o 24/7 Toegang tot de dataverkeer statistieken
o 24/7 Toegang na aanmelding (online of telefonisch of per sms of per email)
o Maak gratis gebruik van ons DNS platform voor uw domeinnamen (tot 200 domeinnamen)
o Gratis mail fallback (tot 200 domeinnamen)

monthly costs: € 95,- EUR per month
setupcosts: € 50,- (vervallen bij betaling per halfjaar)

-------------------------------------------------------

Extra dataverkeer achteraf: 40,- EUR per 200GB
Extra dataverkeer voorraf: 20,- EUR per 200GB
Extra stroom: 12,50,- EUR per 1/2 amp per maand (max 3 A per U)
Prijzen zijn incl. BTW
Remote reboot aansluiting: 5 EUR per maand

-------------------------------------------------------

test ip : 89.248.170.30
NOC: http://www.mynoc.eu/
100mb bin : http://89.248.170.30/100mb.bin (1000mb.bin op verzoek beschikbaar)

-------------------------------------------------------

Network: Ecatel Amsterdam (AS29073)

Bedrijf: Stream Service
Contractperiode: 12 Maanden
Datacenter: DCA Amsterdam
Betaal opties: Bank, contant
KVK: 08141074
Telefoonnummer: 064 240 8602
Stroom uptime : 99,99%
Netwerk Uptime: 99.97%
Website: www.streamservice.nl
Betaling: vooraf

--- Deze aanbieding is 1 maand geldig! ---

-------------------------------------------------------

Voor meer informatie of bestellingen kunt u contact met ons opnemen per e-mail, mark@streamservice.nl. Plaatsing binnen enkele dagen mogelijk!

HostingTotaal
14/10/07, 10:59
COLOCATIE - BEPERKTE VOORRAAD WEES ER SNEL BIJ!!

om dataverkeer (in GB) niet meer per maand te limiteren, maar om over te gaan op dataverkeer per kwartaal. In deze aanbieding krijgt u zelfs de mogelijkheid om het dataverkeer over een jaar te spreiden.

Dit is uitermate handig indien u een website heeft of enkele websites heeft die slechts een relatief korte tijd in het jaar veel verkeer verzet. Daarnaast vangt u zo korte pieken op zonder dat het u meteen geld kost!


Geen commentaar ofsow maar is dat niet veel handiger om verkeer in mbits aan te bieden? dan vallen de pieken ook weg (95% - 5% regeling)

Wynand
14/10/07, 11:58
Ik moet nu wel zeggen dat je een behoorlijk misleidende titel hebt, zoals het nu staat lijkt het alsof je maandelijks 95 euro betaald voor 7500GB per maand..

Mark17
14/10/07, 12:02
Geen commentaar ofsow maar is dat niet veel handiger om verkeer in mbits aan te bieden? dan vallen de pieken ook weg (95% - 5% regeling)

Sommige sites hebben bepaalde tijden van het jaar meer verkeer dan andere tijden van het jaar. Zo hebben bepaalde servers bepaalde tijden van het jaar ook minder of juist meer te doen. Deze aanbieding is daarop aangepast. Enkele voorbeelden van sites die seizoen gebonden kunnen zijn of bepaalde tijden van het jaar beduidend minder verkeer genereren:
- Bepaalde webwinkels (wijn, champagne en rozen gerelateerd bijvoorbeeld)
- Sites gericht op bepaalde zakelijke gebruikers (denk aan de vakantie periode)
- De vakantie website met vakantie foto's (na de vakantie een tijdelijke piek die enige tijd kan duren)
- Sites die met enige regelmaat software updates uitbrengen (bijv. eens per kwartaal)

Maar ook voor de servers die iedere maand precies net zoveel dataverkeer verzetten is dit een gunstige aanbieding. Bij de genoemde regeling (mbit(95%)) vallen de hierboven genoemde pieken niet weg en zal dat dus minder gunstig zijn dan onze scherpe aanbieding.

Mocht er nog iets onduidelijk zijn voor iemand dan verneem ik dat graag per pm of email en zal ik na de tijd eventueel hier de informatie bij plaatsen.


Ik moet nu wel zeggen dat je een behoorlijk misleidende titel hebt, zoals het nu staat lijkt het alsof je maandelijks 95 euro betaald voor 7500GB per maand..

Vergelijkbare titels zie ik hier vaak genoeg voor bij komen, daarnaast staat in de titel niet dat die 7500GB dataverkeer per maand is. Enkel de prijs die ik vermeld is per maand en daarbij staat dat ook vermeld voor de duidelijkheid. Er staat in de aanbieding zelf zeer duidelijk vermeld dat het 7500GB dataverkeer per jaar is.

Ik zie die titels nog voor me zoals hieronder (niet letterlijk overgenomen en puur indicatief):
- Rack vanaf 200 euro (blijkt dat om een half of kwartrack te gaan en soms zelfs zonder stroom of dataverkeer)
- Colocatie vanaf 50 euro met 5tb dataverkeer (blijkt vervolgens dat je voor die 50 euro 1U + 100GB hebt en de rest bij kunt kopen/in een veel duurder pakket zit)
- Dedicated server vanaf 50 euro met dual xeon (blijkt vervolgens dat je voor 50 euro een celeron hebt met 25GB dataverkeer en dat je voor een dual xeon 150 euro betaald)