PDA

Bekijk Volledige Versie : shroudbnc op windows



EHS-Jerre
11/10/07, 21:52
hey,
ik wou laatst weer een webinterface installeren voor een bnc-host (windows), maar ik kreeg hem niet aan de praat.
Ik was eens gaan horen op #snbc @ Q, maar daar kreeg ik enkel dat windows niet indersteund wordt.
Nochthans heeft het vroeger gewoon gewerkt, ik dacht na invoeren van extra command ofzo?

iemand die hier ervaring mee heeft?

MMaI
11/10/07, 22:20
winbnc gebruiken he ;)

http://www.ircadmin.net/bnc/windows.php

in andere gevallen zou je cygwin kunnen proberen

EHS-Jerre
12/10/07, 00:21
Bedankt voor de tip, maar we zoeken iets met een webadmin (indien mogelijk)

Sorcer
12/10/07, 13:33
ShroudBNC wordt niet gesupport op windows. (Wel het programma zelf, maar niet de webinterface).

Waarschijnlijk zul je op zoek moeten naar andere webinterfaces, zijn er volgens mij wel wat te vinden, of misschien 1 zelf bouwen?

Wij beginnen er iniedergeval binnekort mee!

EHS-Jerre
12/10/07, 14:15
Bij mijn weten was de webinterface van shroudbnc de enige, of?

Costeijn
12/10/07, 15:10
Waarom wil je het eigenlijk op windows draaien? Je hebt shroudbnc + webinterface binnen een paar minuten geïnstalleerd.

Sorcer
12/10/07, 15:20
Waarom wil je het eigenlijk op windows draaien? Je hebt shroudbnc + webinterface binnen een paar minuten geïnstalleerd.

Dat is iets persoonlijks Costeijn. Over het feit; ShroudBNC is niet de enige aanbieder! Google even, maar ik denk dat je dan eerder met psyBNC aan de slag moet :) (+ Webinterface eraan koppelen)

V1ct0rY
01/11/07, 00:55
/me was benieuwd of EHS-Jerre het al voor elkaar gekregen heeft ? :W:

EHS-Jerre
01/11/07, 10:46
wel om een heel lang verhaal kort te maken: neen

oorspronkelijk heeft het dus wel gewerkt, en dat was nadat ik in het irc channel van shroudbnc was gaan horen. Eerst kreeg ik dan te horen dat ze windows etc niet ondersteunen, maar uiteindelijk kreeg ik toch een command waardoor het werkte.
Nu was ik terug gegaan om te horen wat dat commando was, maar nu verkrampten ze helemaal :s
Je kan uiteraard wel de bouncers hosten op windows, en dan beheer via de standaard commandos doen. Dit is echter niet zo gebruiksvriendelijk als een webpanel, maar het werkt ;)