PDA

Bekijk Volledige Versie : server4you.de - ecoserver ervaring?

Benjiro
06/10/07, 03:24
Hebben mensen al ervaring met de ecoserver's van server4you.de?

Ze bieden blijkbaar 1.8Ghz X2 AMD's aan ( en 2Ghz voor het topmodel ), met een 160GB HD's ( 5400 rpm ) naar 2 bij de midden & top model, met 1,2,3GB geheugen voor prijzen van rond de 38.99 -> 58.99. En geen limiet op de bandbreedte ( ? ).

Nadeel is wel het 24 maand contract, of een extra kost van 4.99€ / maand voor 12 maand contract, en 9.99€ voor 1 maand contract duur...

De HD's zijn trager, en de CPU's zijn low power, maar het geheugen compenseert veel in mijn ogen. Zodus, heeft iemand deze servers al, en hoe vind je ze?

En was het ook niet zo dat server4you dat de hardware van u wordt na 24 maand als je 10€ meer betaalde? Of was dat enkel in het verleden?

Uptime
06/10/07, 19:46
Ik heb er geen ervaring mee maar ik zou me toch wel
zeer ernstige vragen stellen bij unlim. dateverkeer voor zo een
prijs dat is toch gewoon onmogelijk.

Wynand
06/10/07, 20:00
Duitse providers stunten wel meer met bandbreedte.
Meestal plakken ze dan gewoon 20 servers op 1x100mbps.

SF-Jeroen
06/10/07, 20:12
Ik vind een 5400rpm harddisk niet echt aan te raden voor een server.

Daarnaast zou het me niks verbazen als het niet om 1u servers gaat, maar towers

Wynand
06/10/07, 20:15
De meeste duitse webhosters hebben gewoon iets magazijn achtigs waar ze een lading towers neerzetten.
Werken doet het, maar.. :)

Ik vraag me trouwens af hoe oud die disk wel niet is, 5400RPM disks worden bij mijn weten toch al even niet meer gemaakt, en zijn in SATA (3,5") vorm nooit geproduceerd dacht ik.
Of zit ik daar nu mis?

Groovy
06/10/07, 20:32
De meeste duitse webhosters hebben gewoon iets magazijn achtigs waar ze een lading towers neerzetten.
Werken doet het, maar.. :)

Servers staan gewoon in racks in een datacentrum hoor, graag voortaan beter je huiswerk doen :D

ilnee
06/10/07, 21:48