PDA

Bekijk Volledige Versie : Riser Kaart



Sorcer
27/09/07, 18:12
Beste mensen,

Ik heb destijds een server overgekocht. Nu blijkt dat er een conflict te zijn met het moederbord en de netwerkkaart waardoor bij veel verkeer alles onbereikbaar wordt. Dit is meer een test server, maar zo is hij onbruikbaar!

Nu is mijn vraag: Waar kan ik snel een Riser kaart aanschaffen, ter verlengstuk van een tweede netwerkkaart zodat alles gewoon weer gaat werken.

Indien nog eventuele tips, verkooppunten, of je hebt nog zelf iets liggen wat 100% werkend is, dan hoor ik het graag!

Extra informatie: (Het gaat om een)
- 1U Server
- Zelfbouw server
- Draai nog een oudere kernel, ik heb gehoord dat het updaten het probleem kan oplossen, maar ik wil zekerheid, dus ik zet er een riser kaart in die er destijds ook altijd in heeft gezeten met een tweede netwerkkaart.

Bedankt!

Freakingme
27/09/07, 18:52
Is dit geen kwestie van het wijzigen van IRQ's in het bios?

Scheelt je toch weer een extra NIC en/of Riser

GetHosted
27/09/07, 19:11
Direct via Procase kan je risers krijgen, of progress.nl vast ook wel?

Anders kan je wel even per PM contact opzoeken wij hebben er nog wel een aantal liggen ;)

Sorcer
27/09/07, 19:14
Is dit geen kwestie van het wijzigen van IRQ's in het bios?

Scheelt je toch weer een extra NIC en/of Riser

Nadere uitleg graag. De netwerkkaart is gebouwd op het moederbord. Ik hoor graag je uitleg ter verduidelijking! :)


Direct via Procase kan je risers krijgen, of progress.nl vast ook wel?

Anders kan je wel even per PM contact opzoeken wij hebben er nog wel een aantal liggen ;)

Indien ik er niet uitkom voor vanavond zal ik direct even contact opnemen, PM me overigens even uw telefoonnummer door! :)

Phu
27/09/07, 19:25
heb je een 1u 32bits of 64 bits riser nodig?

toevallig de onboard kaart van VIA ?

GetHosted
27/09/07, 19:26
Zie je priveberichten ;)

Sorcer
27/09/07, 19:29
heb je een 1u 32bits of 64 bits riser nodig?

toevallig de onboard kaart van VIA ?


1U 32bits graag. Het is de onboard kaart. Zelfbouw van een collega geweest vandaar.


Zie je priveberichten ;)

Merci!