PDA

Bekijk Volledige Versie : Seo



Uptime
25/09/07, 14:53
Hallo,

Weet er iemand of er een dienst al dan niet gratis bestaat waar je een website 1 keer kan aanmelden en dat deze site dan in de meest voorkomende zoekmachines wordt opgenomen ?

M.vdpost
25/09/07, 14:56
Volgens mij bestaan die niet.
Ik weet wel dat heel veel site's die gezocht worden door google.nl ook dan automatische op andere zoekmachines te vinden zijn.

wv-
25/09/07, 14:56
Gewoon je site ingeven op enkele gerelateerde link-sites en de zoekmachines vinden je vanzelf.

Uptime
25/09/07, 15:01
Ja ik stelde die vraag eigenlijk omdat ik een tijdje terug veel spam kreeg om mijn sites te laten aanmelden op 1000 zoekmachines.

En eerlijk gezegd zie ik die spammers nu niet direct mn site 1000 keer inschrijven

Maar het idee vind ik wel goed vandaar de vraag

Ocean Eyes
25/09/07, 15:43
Er bestaan programma's(betaald) waar je je site adres kan invullen en alle gegevens zoals list-categorieen enzo kan aanvinken en op die manier die site aanmelden op +1000 zoekmachienes tegelijk.

Helaas kosten zulke programma's vrij veel geld en blijken ze soms ook niet echt goed te werken.


Maar heeft het op zich wel nut om dit te doen? Ik schat dat +95% zoekmachienes als google, msn en yahoo gebruiken...

mind
25/09/07, 15:49
Aanmelden op http://www.dmoz.org/

De meeste grote zoekmachines gebruiken deze index als belangrijke bron.

Uptime
25/09/07, 15:57
Maar heeft het op zich wel nut om dit te doen? Ik schat dat +95% zoekmachienes als google, msn en yahoo gebruiken...

Daar heb je eigenlijk wel een punt als je aanmeld bij de 5 grootste dan zal je op verloop van tijd dus wel op bijna elke zoekmachine te vinden zijn zeker.

SvenH
26/09/07, 17:03
Klopt , als je zorgt dat je links op een paar verschillende websites staan zul je er vanzelf in komen te staan, er zijn wel bedrijven die deze service aanbieden maar dat kost idd een beetje geld. Het komt vanzelf , SEO is geduld meestal...

Triloxigen
26/09/07, 19:28
Het heeft niks met seo te maken.
Maar het schijnt dat je van dat soort websites gebanned kan worden.
En opname via aanmelding schiet niet op, linken op een goede website is veel effectiever.

rednas
26/09/07, 22:19
Maar als iedereen gaat linken dan schiet dat toch ook niet op? Binnenkort zal google daar ook wel weer een nieuw algoritme voor uitvinden.

Heeft iemand ervaringen met bedrijven die SEO aanbieden en zo ja, wat is de prijs / kwaliteit verhouding die gerealiseerd is. Kortom voor hoeveel euro ben je hoeveel plaatsen gestegen bij google?

Sander

PlugInInfo
26/09/07, 22:43
Vinden.net heeft mij een keer geholpen met seo-optimalisatie. Dat was voornamelijk een kwestie van op de juiste websites staan. Daarnaast is een goede titel, een relevante domein, goede tags en de tekst op de website ook belangrijk.
Maar om even op je vraag terug te komen. Er zijn programma’s/websites waar je mee kunt aanmelden bij zoekmachines. Mijn ervaringen met deze programma’s/websites zijn slecht.

Triloxigen
27/09/07, 09:11
Maar als iedereen gaat linken dan schiet dat toch ook niet op? Binnenkort zal google daar ook wel weer een nieuw algoritme voor uitvinden.

Hoe kom je daarbij?
Als Google een link ziet op een website heeft Google gewoon weer een website om te indexxeren, niks meer of minder.

MortyDot
27/09/07, 10:15
Hoe kom je daarbij?
Als Google een link ziet op een website heeft Google gewoon weer een website om te indexeren, niks meer of minder.

Wat hij denk ik bedoeld is da manier dat Google jou trefwoorden laat mee gelden op de weegschaal van hoe belangrijk jij bent in verhouding met andere sites.

Triloxigen
27/09/07, 14:01
Wat hij denk ik bedoeld is da manier dat Google jou trefwoorden laat mee gelden op de weegschaal van hoe belangrijk jij bent in verhouding met andere sites.

Dat staat totaal los van opname in zoekmachine's.
Feit is dat het veel sneller gat als je je website vanaf een andere website linkt.
Ik meld websites nooit aan bij zoekmachine's, ik plaats een link op mijn eigen site en een dag later kent Google 'm.

MortyDot
27/09/07, 14:03
Dat staat totaal los van opname in zoekmachine's.
Feit is dat het veel sneller gat als je je website vanaf een andere website linkt.
Ik meld websites nooit aan bij zoekmachine's, ik plaats een link op mijn eigen site en een dag later kent Google 'm.

Ja ok zo kun je het ook benaderen ;-) :lovewht: