PDA

Bekijk Volledige Versie : Asus CUR-DLS



Nielsvk
22/09/07, 22:11
Hi,

Ik heb een heel raar probleem, ik weet gewoon nergens op het moederbord waar ik het front panel moet aansluiten (power button, lichtjes etc. etc.) en de foto van het moederbord wat op deze: http://www.motherboard.cz/mb/asus/CUR-DLS.htm site staat, er staat op het moederbord ergens ook 'CUR-DLS', maar zijn er misschien verschillende editie's van de CUR-DLS wat andere opties bevat? Of heeft misschien iemand anders hier een oplossing voor?

Gr, Niels

EDIT: Ik heb de foto toegevoegd, en volgens moet op de plek waar het cirkel om heen staat normaal de pinnen zitten voor de frontpanel schakelaars, ik had het idee om gewoon de power schakelaar aan pin 6 en 7 vast te solderen, dit staat in de manual dat hier de power schakelaar moet worden aangesloten.

gjtje
22/09/07, 23:13
Ik heb hier een bord liggen van dat type die komt uit een HP Kayak, deze heeft een andere aansluiting dan de "normale". Misschien zit het ergens anders?

Nielsvk
22/09/07, 23:18
Wij hebben net alles gesoldeert en we kunnen hem gewoon aanzetten,ressetten, en ledjes zien branden, gewoon de pin layout opgezocht en gesoldeert.