PDA

Bekijk Volledige Versie : Mail hosting voor ISP



jan.tt
21/09/07, 19:40
Hey,

Is er iemand hier die ervaring heeft met outsourcing van mail services voor een bedrijf of ISP?
Ik ben werkzaam voor een kleine ISP in de caraiben en ben op zoek naar een degelijk bedrijf dat voor een degelijke prijs onze mail kan hosten.

Momenteel is Google Apps een van de top kandidaten voor ons, maar ik wou toch nog even checken bij andere bedrijven. Als iemand een goed bedrijf of verschillende bedrijven met een goede reputatie kennen, zou ik het zeer apprecieren moest je een reactie laten hier.

Alvast hartelijk bedankt

almar
21/09/07, 20:22
Wat bedoel je precies? Wil je de volledige mailafhandeling inclusief mailboxen, pop3, virusfiltering spamfiltering outsourcen? Of alleen mx-hosting?

Str@nger
21/09/07, 20:49
Google Apps is volledige out-sourcing, dus ik denk dat hij dit ook zoekt.

Eventueel is domains@Live (MSN/Hotmail) ook een optie. Qua ruimte uitgebreider, echter qua opties tov. Google Apps wat beperkter, maar beiden voor e-mail te gebruiken.

isparky
27/09/07, 10:35
Misschien kunnt u ook www.zimbra.comm eens kijken.

mvg,

Randy
29/09/07, 18:51
Zimbra is, evenals Exchange, een vrij kostbare oplossing. Om hoeveel accounts gaat precies?

xxlwebhosting
29/09/07, 20:10
Wij werken zelf met het eerder genoemde Zimbra, en hebben daar zeer goede ervaringen mee. Niet alleen voor onszelf intern, maar ook voor een aantal klanten van ons. Een aanrader om toch eens naar te kijken. En de prijs valt - in vergelijking met Exchange - behoorlijk mee.

frankske
02/10/07, 12:03
Zimbra is toppie