PDA

Bekijk Volledige Versie : Probleem in de HTML van mijn website



mike v.
21/09/07, 17:43
Hoi mensen.

Ik ben mike en organiseer de Energy lan party. Maar wij hebben een website gemaakt dit is www.energylan.nl Niks mis mee. Maar we hebben de site iets makkelijker gemaakt met een pul down menutje en een i frame. Maar waneer we dit uploaden gebeurt er gewoon iets raars. Alles vervaagd. Kijk maar op www.members.lycos.nl/nrgserver/lan Hier zie je de zelfde site maar dan met het i frame en dat menutje maar nu compleet verneukt. Als ik dit zo mag zeggen. Ik weet mijn god niet hoe dit kan. Want in dreamwaver en gewoon in windows starten blijft de site normaal. Maar bij het uploaden gebeurt er dit.

HELP HELP HELP Wat is het probleem?

ALVAST BEDANKT VOOR JE HULP

AK47
21/09/07, 23:36
Er gaat waarschijnlijk iets mis met het uploaden. Welk FTP programma gebruik je? Probeer eens een ander FTP programma zou ik zeggen :)

Xolphin
22/09/07, 00:02
Kan het zijn dat je de plaatjes in de tekstmodus upload? Plaatjes zijn nl. binair, en in tekst / ASCI modus gaat dat niet werken.

Je menu doet het in Firefox trouwens erg raar, hij knippert steeds aan en uit, waarschijnlijk omdat het menu voor hetgeen komt te staan waar je het menu op triggered, als je begrijpt wat ik bedoel.

Mastje
22/09/07, 10:33
Je hebt ook een grote kans dat dit door lycos komt. Er zit al een frame erboven aangeplakt door lycos zelf,is dit hetzelfde op een normale host?

elecomte
04/10/07, 18:21
Al een oplossing gevonden hiervoor? Pm me anders is,