PDA

Bekijk Volledige Versie : gta sanandreas multiplayer server



flippi
21/09/07, 00:13
hey ik zou graag thuis een gameserverke opstarten ik heb een server klaar staan met linux maar mijn kennis van linux is laag :(zou er hier eventueel iemand kunnen helpen :)

MortyDot
21/09/07, 00:25
Tuurlijk, dit is geen probleem. Tegen ons vaste lage uurloon kunnen wij dit voor u regelen.

Vooraf word gekeken wat de bedoeling is en word er een offerte voor u opgemaakt van de te verwachten werk tijd.

Bij interesse horen wij het graag!

machit
21/09/07, 09:10
Wat MortyDot denk ik bedoel: Je doet meer een soort sponsor aanvraag, zoals de meeste webhosters dagelijks krijgen.

Je kunt hier inderdaad geholpen worden, maar dan moet je er iets voor uit trekken. Denk daarbij aan een 50 tot 75 euro exc btw per uur.

Mocht dit buiten je "budget" vallen dan zou ik even gaan googlen als ik jou was!

M.vdpost
21/09/07, 09:22
Beste,
Ik denk dat u het beste eerst even linux onder controle kunt hebben.
Dit door het een en ander uit te proberen, zo leert u het werken met linux een beetje.
Probeer een webserver te installeren, en ga is op onderzoek uit wat wget is en mkdir en hoe je gebruikers aan kan maken.
Verderest zou ik u adviseren om op www.sa-mp.com te kijken.
Hier staat beschreven hoe u een gameserver moet installeren.

flippi
21/09/07, 21:56
je hebt gelijk ik zal wel nog ff verder zoeken tot ik het kan (wou enkel wat sneller klaarzijn)toch bedankt iedereen voor de reacktie

Ericjuh
14/10/07, 21:07
waarom heb je linux op de server staan als je d'r geen verstand van hebt ;)