PDA

Bekijk Volledige Versie : [TK] Nieuwe mobiele telefoon (Nokia 3110)



Arraiss.A
15/09/07, 00:01
Geachte heren,

Ik heb vorige week een telefoon gekocht bij een t-mobile shop in Hilversum. Helaas ben ik van gedachte veranderd en heb ik een andere telefoon gekocht. Tot mijn verbazing wouden ze de telefoon niet terug ruilen omdat het een t-mobile prepaid was.

Vandaar dus ook deze verkoop,

Het gaat om een Nokia 3110, splinter nieuw, hij is vorige week gekocht in Hilversum. Bon, doos alles is aanwezig. inclusief de t-mobile simkaart (niet geopend).

Specificatie's:

GSM Nokia 3110
De Nokia 3110 met zijn strakke uitstraling biedt een zeer ruim aanbod. Deze telefoon heeft namelijk tal van specificaties zoals een MP3-speler, FM-radio, Bluetooth, WAP en een 1,3 megapixel camera. Kortom een zeer complete telefoon voor een betaalbare prijs!

Apparaat & afmetingen
De telefoon weegt slechts 87 gram. De afmetingen zijn 109x46x16 mm. De Nokia 3110 beschikt over een 1.3 megapixel digicam. De spreektijd bedraagt 240 minuten en de standbytijd is 370 uur.

Bel- & datafuncties
De Nokia 3110 ondersteunt GSM 900, 1800 en 1900 MHz netwerken. Met de Nokia 3110 kun je internettten. Dit toestel kan zowel tekst (SMS) als multimedia (MMS) berichtjes versturen en ontvangen. Daarnaast heeft de 3110 een WAP browser. Trilalarm en polyfone beltonen behoren tot de standaarduitrusting.

Geheugen en connectivity
De Nokia 3110 heeft 9 MB intern geheugen. Er is in totaal 1 slot voor extern microSD (TransFlash) geheugen beschikbaar. Je kunt je data door middel van miniUSB 2.0 verzenden van en naar je PC. Verder heeft deze GSM nog Bluetooth.

Multimedia
Met de Nokia 3110 kan je audio en video bestanden afspelen zoals MP3, MP4, AAC, AAC+ en WMA . Tevens is de 3110 voorzien van een ingebouwde FM radio en camera. De maximale resolutie van deze camera is 1.3 megapixel. Hiermee kun je zowel foto’s als video’s (op)nemen.

Scherm
De bediening van het toestel vindt plaats op de telefoon zelf. Het besturingssysteem is door Nokia zelf ontwikkeld. Het firmware van de GSM is upgradable. Je kan dus eventueel later nieuwere versies van het besturingssysteem installeren

Bod: Onder de €150,- gaat hij niet weg. Hij is voor dat bedrag gekocht en is nog nieuw inc. bon en alles er aan. Voor dat bedrag kan hij dus meegenomen worden.

Kosten zijn voor de koper, ophalen is ook mogelijk.

Arraiss.A
17/09/07, 20:21
Je mag ook een bod doen..

Str@nger
17/09/07, 21:36
Je wilt hem dus alleen verkopen voor meer dan de aanschafprijs in de winkel?

Arraiss.A
17/09/07, 22:43
Doe een goed bod en hij is van jou, natuurlijk wil ik hem weg hebben voor de aankoopprijs maar aangezien niemand hierop reageert mag je er onder bieden.


Doe een goed bod en hij is van jou, natuurlijk wil ik hem weg hebben voor de aankoopprijs maar aangezien niemand hierop reageert mag je er onder bieden.

kan me edit niet meer gebruiken maar voor €130 mag hij overgenomen worden.


Doe een goed bod en hij is van jou, natuurlijk wil ik hem weg hebben voor de aankoopprijs maar aangezien niemand hierop reageert mag je er onder bieden.
.


Voor €130 mag hij overgenomen worden!

ErikKosters
17/09/07, 23:54
Zie hem hier nieuw al voor 130 euro incl. verzending.. ook al kan je hem niet ruilen voor een ander is het altijd 2e hands, nieuw is uit de winkel.. Als je er 100 voor krijgt mag je blij zijn denk ik. Sorry, maar de waarheid is hard ;).

Arraiss.A
18/09/07, 00:00
Zie hem hier nieuw al voor 130 euro incl. verzending.. ook al kan je hem niet ruilen voor een ander is het altijd 2e hands, nieuw is uit de winkel.. Als je er 100 voor krijgt mag je blij zijn denk ik. Sorry, maar de waarheid is hard ;).

bedankt voor je reactie. Maar zoals ik al zei, doe een bod en ik denk er over na..

Telefoon mag voor €100 meegenomen worden..