PDA

Bekijk Volledige Versie : Hostingbedrijf te koop



Anoniem
12/09/07, 10:25
Wegens toenemende activiteiten op ander gebied kan ik helaas niet meer voldoende tijd vrijmaken voor het goed draaiende houden van mijn hostingbedrijfje.

Ontstaan vanuit hobby en gegroeid naar een omgeving met 80 hostingpakketten en zo'n 90 domeinnamen. Alleen mond op mond reclame.
(70 fysiek en 10 forward)

Ik zou graag willen weten of er mensen zijn die het bedrijf willen voortzetten. Het is een bedrijf met potentie en de juiste persoon kan dit bedrijfje laten groeien.

Service en klantenbinding zijn voor mij het belangrijkst en heb sinds de start in 2003 een trouwe klantenkring. Zowel bedrijf als particulier.

Het bedrijf biedt nu hostingpakketten aan van 1gb met domeinnaam en 10G dataverkeer voor 60 euro per jaar.

Er is 1 dedicated server voor de hosting en 1 dedicated VPS die mail filtert op SPAM en Virussen. Vaste kosten zijn ietwat hoog maar kunnen door goed beheer worden teruggebracht. Servers worden gehuurd maar kunnen per maand of per kwartaal worden beeindigd.

Er Wordt gebruik gemaakt van Plesk.

Indien klantenbestand wordt overgenomen alleen door Nederlandse Hosters met Servers in Nederlandse datacenters.

Omzet ongeveer 3700 per jaar.

Heb geen idee wat voor informatie nodig is voor een overname dus diegene die reageert zal zijn vragen moeten stellen via email of PM.

24x7group
12/09/07, 15:07
Ik heb je PM gestuurt en graag ontvang ik meer info op info <at> serverboost <dot> nl

Hostbusiness
12/09/07, 16:45
Via PM gereageerd. :)

BDigitinternetdiensten
11/10/07, 16:53
Je hebt pm:)

Anoniem
11/10/07, 21:59
excuses, u hoeft niet meer te reageren. Er is een partij gevonden reeds.

hartelijk dank voor al uw reacties. deze waren overweldigend.