PDA

Bekijk Volledige Versie : Parking bij Sedo en Namedrive



henkjanssen
09/09/07, 18:22
Hoi,

had nog wat domains liggen en heb deze sinds afgelopen vrijdag bij (o.a.) Sedo en Namedrive geparkeerd gewoon via URL forwarding. Hoewel ik het control panel van Sedo wat spartaans vind werken had ik hem vrij snel aan de praat met het correcte keyword.

Bij NameDrive heb ik hetzelfde gedaan, puur om ook eens te kijken wat daar de CTC zou worden. Echter bij NameDrive krijg ik het niet voorelkaar om het keyword ook daadwerkelijk actief te krijgen. Hij lijkt wel een default te nemen, terwijl ik bij de preview van het keyword ook echt de adds te zien krijg die ik graag zou willen.

Heeft iemand vergelijkbare ervaringen/probleem met namedrive? Evt andere tips mbt parking en adds plaatsen zijn welkom voor deze newbie. Een eigen add pagina maken, zie ik wel als volgende stap maar zo even snel starten met sedo of namedrive sprak me wel aan met de templates die ze hebben.

dan nog iets anders...De opbrengst per click (voor hetzelfde keyword) zit bij Sedo op 0,02 cent en bij NameDrive op 10 cent. Nogal een verschil dus... Als ik nu ook de correcte adds te zien krijg bij NameDrive, zou ik het dus wel weten (hoewel ik nog even een langere periode moet testen).

Heb namedrive hier inmiddels een mail over gestuurd, maar nog niets van terug gehoord ('t is ook weekend he;-))

Henk.

Update 10-09:
Keywords worden niet realtime door NameDrive gewijzigd. Moeten worden geverified en kan dus iets langer duren. Ook click results worden niet zo realtime als bij Sedo weergegeven. Daarentegen lijkt de earnings per click bij namedrive een stuk hoger te zijn (maar mogelijk dat deze bij Sedo ook nog naar het correcte wordt bijgesteld als de daadwerkelijke opbrengsten duidelijk zijn). Zodra meer bekend is over verschillen van de EPC bij beide providers, zal ik weer even een update plaatsen.