PDA

Bekijk Volledige Versie : w w w is steeds weg



PaulusB
03/09/07, 01:11
Hoi ik gebruik cpanel 11 en de WHM software. Alleen als ik een pakket voor iemand activeren en zet de dns goed met het juiste domein. Krijg ik continu als mensen domeinen van mensen aanroepen de vraag van
w w wword niet getoond. Nou zijn er mensen die joomla gebruiken bij mij daar kun je netjes de live site goed zetten, zodat hij automatisch
w w w toont maar bij een normale html site krijg je dat niet voor elkaar. nu kun je wel een redirect instellen dat hij er ook
w w w van maakt. Maar wat gaat er mis dat hij dit niet standaard doet.

Ramon Fincken
03/09/07, 09:33
1) vergelijk die joomla sites eens met de niet-joomla sites

2) kom je er niet uit ga naar de support afdeling van je host

dreamhost_nl
03/09/07, 11:37
In je DNS record moet i.i.g. een A-record of CNAME voor "www" staan.
Staat dit er niet, dan kan de web site niet via "www" worden aangeroepen.

Post hier je volledige DNS record anders eens ?
Is voorgenoemd A-record of CNAME overigens wel netjes in je DNS template opgenomen ?

PaulusB
04/09/07, 00:06
w w w.paulusb.nl/dns.jpg effe knippen plakken

Zie plaatje volgens mij staat alles goed in de joomla config ook.

Ramon Fincken
04/09/07, 00:26
voor de liefhebbers:
http://paulusb.nl/dns.jpg

maarre..

*.domein.nl als A record
hoort dat niet gewoon

*
( wildcard dus )
te zijn?




update:
als je dit al als DNS panel gebruikt, ga je geen dingen dubbel doen omdat je al 3 NS hebt aangewezen?
( of is dit het beheerpaneel voor die 3 NameServers ? )

Citruz.
04/09/07, 01:10
w w w.paulusb.nl/dns.jpg effe knippen plakken

Zie plaatje volgens mij staat alles goed in de joomla config ook.

Persoonlijk zie ik geen verschilt tussen www.webdesignpro.nl en webdesignpro.nl Hier lijkt dus alles goed te gaan.

Keizer
04/09/07, 01:42
het is al opgelost, waarschijnlijk had ie in de configuration.php een http://webdesignpro.nl staan waardoor elke link daar naar toe verwijst ipv de www.*

PaulusB
04/09/07, 20:12
Dat was idd ook zo, Alleen voor elke andere html site gaat dit niet goed toevallig dat joomla het toelaat dat je een live pad inkunt vullen zet hij dit zelf goed. maak je een site met bijv. zeg een index.htm laat hij dus altijd de w w w w weg.

En ja dit paneel is voor de 3 nameservers.