PDA

Bekijk Volledige Versie : Webhosting bedrijf ter overname



Anoniem
02/09/07, 18:41
Webhostingbedrijf ter overname aangeboden. Verkoop wegens prive omstandigheden.

Onlangs hebben wij een volledige website ontwikkeld met een stand-alone klantenpaneel. Het klantenbestand zit NIET bij de verkoop inbegrepen, de klanten zijn inmidedels ondergebracht bij een ander bedrijf.

Inbegrepen bij verkoop:
De domeinen:
www.serveline.nl
www.serveline.eu
De handelsnaam ServeLine

De website (Front office) te zien via serveline.nl
- Contactformulier
- Hostingpagina
- Bestelinfo pagina
- Downloads (oa NL registrate contract, DA handleiding etc.)
- Domeincheck + domeinprijzen pagina
- CMS pagina
- Dedicated servers
- ASP
etc.

Het Klantenpaneel (klantenpaneel.serveline.nl), Klanten kunnen via het klantenpaneel o.a.:
- Producten bestellen
- Pakketten en domeinen verlengen / upgraden
- Offertes aanvragen en inzien
- Bij bestelling ontvangt men automatisch per email een pdf factuur
- Nieuwe klanten krijgen automatisch een email met hun login gegevens
- Men kan afrekenen via iDEAL, Paypal / creditcard of via banktransactie
- Klanten kunnen hun persoonlijke gegevens inzien en wijzigen, bedrijven kunnen ook hun BTW en KvK nr vermelden
- Er zijn diverse API's ingebouwd voor o.a.
Automatische Account creatie DirectAdmin / linux server
Automatisch Domeinen vastleggen / verhuizen via API Namehosting.nl
Windows Plesk moet wel zelf aangemaakt worden.

Het systeem kiest automatisch de juiste nameservers wanneer iemand kiest voor Linux of Windows hosting.
- Na account creatie krijgt de klant een email met zijn gegevens en informatie hoe hij kan inloggen e.d.

Wanneer een pakket en/of domein gaat verlopen ontvangt de klant automatisch een email met pdf factuur voor eenzelfde periode.

Klantenpaneel Admin (Back Office)
- Zodra iemand per banktransactie heeft betaald klik je op betaald waarna het systeem zelf het account aanmaakt, de betreffende domeinen vastlegd en de klant de benodigde mails stuurt
- Offertes zenden
- Totaaloverzicht aan klanten, domeinen, hostingaccounts linux en hosting accounts Windows
- Debiteuren en de termijnen
- Via een klik een creditfactuur aangemaakt
- Klanten krijgen automatisch een eigen klantnummer, factuurnummer, offertenummer etc.
en nog veel meer.

De site ziet er zeer professioneel uit en bijna alles gaat geautomatiseerd. In dit systeem is zeer veel tijd en geld gestoken. Zowel voor startende als grotere bedrijven is dit systeem zeer geschikt.

Alleen serieuse reacties a.u.b.

swedendedicated
02/09/07, 18:51
Vraagje, hoeveel klanten zich per maand aan. Of moeten die worden overgedragen?

Anoniem
02/09/07, 18:59
Vraagje, hoeveel klanten zich per maand aan. Of moeten die worden overgedragen?

De klanten zijn ondergebracht bij een ander bedrijf. Nieuwe aanmeldingen worden nu nog geinformeerd en indien gewenst bij de andere partij ondergebracht of krijgen hun geld teruggestort.

Triloxigen
03/09/07, 13:07
Er wordt dus geen bedrijf aangeboden maar enkel de software?

Anoniem
03/09/07, 14:06
Er wordt dus geen bedrijf aangeboden maar enkel de software?

Nee, ook de software met de handelsnaam en de domeinen incl. bezoekers e.d. dus wel het bedrijf.

dreamhost_nl
03/09/07, 19:25
Feitelijk ben ik het met Triloxigen eens.
Een bedrijf heeft al klanten. Dit is alleen een web (hosting) site die je verkoopt incl. backend en frontend scripting.

Anoniem
03/09/07, 20:29
Feitelijk ben ik het met Triloxigen eens.
Een bedrijf heeft al klanten. Dit is alleen een web (hosting) site die je verkoopt incl. backend en frontend scripting.

Beste mensen,

Bedankt voor jullie meningen maar ik heb alleen belang bij de verkoop en verder niet. Inbegrepen bij de verkoop is tevens de handelsnaam indien gewenst (ingeschreven bij KvK) dus juridisch gezien gaat het om een bedrijf. Indien de webmaster vindt dat deze ''advertentie'' in een andere rubriek hoort dan hoor ik dat vast en zeker.

t.bloo
03/09/07, 23:36
Een handelsnaam is geen bedrijf. Een bedrijf is een eenmanszaak, VOF, BV etcetera.

Elmo
04/09/07, 09:53
blijft nog steeds de vraag staan hoeveel mensen zich nu ongeveer aanmelden.

JanSmit
04/09/07, 10:31
Heb je trouwens een richtprijs?

Gr

Jan

l30n
04/09/07, 12:11
€50,- voor alle bovengenoemde, echter wil ik een verklaring erbij dat 'het bedrijf' geen schulden achterlaat en o.a. verantwoordelijk blijft voor vorderingen van eventuele voorgaande crediteuren.

pierce
04/09/07, 12:19
€50,- voor alle bovengenoemde, echter wil ik een verklaring erbij dat 'het bedrijf' geen schulden achterlaat en o.a. verantwoordelijk blijft voor vorderingen van eventuele voorgaande crediteuren.

Hij meent er € 1500,- voor te moeten vangen... ;)

l30n
04/09/07, 12:20
Hij meent er € 1500,- voor te moeten vangen... ;)

Voor wat scripts, een naam en bijbehorende domeinnamen? Grapje zeker.
€150,- dan als startbod.

Ongeacht of het hele stukje scripting compleet is en werkt. Zoiets neemt niemand in gebruik alvorens niet zelf een berg tijd te steken in hoe het tot stand is gekomen en of er geen beveiligingsvalkuilen inzitten. Bod gaat omhoog indien er after-care garantie wordt geboden op het 'scriptspakketje'.
En daarnaast een verklaring dat indien er achteraf ontwikkelingen ontstaan met copyright dat de kosten op de aanbieder verhaalt worden.

pierce
04/09/07, 12:22
Voor wat scripts, een naam en bijbehorende domeinnamen? Grapje zeker.
€150,- dan.

???, ik lees het ook alleen maar op sitedeals ;)

l30n
04/09/07, 12:27
???, ik lees het ook alleen maar op sitedeals ;)

Ik kom daar nooit en was niet van plan daar te gaan gluren, maar daar staat dus wel een richtprijs? Indien dat het geal is, wel flauw van de TS om dan niet hier te reageren op dezelfde vraag. Enfin. Genoeg off-topic :) Ik wacht wel de reactie van TS af.

webmasterke
05/09/07, 15:37
Graag hadden wij de richtprijs gehoord van ts

Is er een mogelijheid om het admin gedeelte eens te testen ?

Groetjes

bakkerl
05/09/07, 15:51
zie ook http://www.sitedeals.nl/website-verkopen-kopen/15991-serveline-nl-geautomatiseerd-webhosting-bedrijf-100-bez-dag.html?mode=threaded&highlight=serveline#post108119

Anoniem
17/09/07, 18:42
Tot op heden is er nog geen akkoord met de geinteresseerden. De eerste geinteresseerde welke bereid is € 1.000,00 ex. BTW te betalen mag hetgeen aangeboden overnemen.