PDA

Bekijk Volledige Versie : tk klein webhosting bedrijf



Anoniem
31/08/07, 20:44
Indicatie:
86 domains, verdeeld over 69 users. waarvan 3 resellers.
Geregistreerd via registratie centrale meeste zijn .nl maar ook enkele .com en .org domains.

omzet per jaar tussen de 3700 en 4000 euro. Kosten colocatie en registratie van domains.

Server is eigendom en kan mee overgenomen worden: betreft een dell 1750 P4 3Ghz 1024Mb en 160Gb hdd...traffic per maand is rond de 50 Gb
Control panel is: DA

Klantverloop is nagenoeg 0 bij 1 opzegging krijgen we meestal 2 nieuwe aanmeldingen.

Meer vragen of een aanbieding? mail naar bedrijfsverkoop@gmail.com

Anoniem
03/09/07, 17:44
De standaard mail die mensen nu terug krijgen is:
Beste,

Er wordt op dit moment hard gewerkt om op alle vragen een antwoord te geven. Wij vragen jullie nog een ogenblik geduld aangezien de reacties overweldigend zijn: zelfs incl aanbiedingen.

Wij verwachten dat een antwoord op alle vragen per a.s vrijdag er moet kunnen zijn en hopen dat de bijlage welke er dan bij zal zitten voldoende informatie bevat!

Voor de duidelijkheid bedraagt de vraagprijs 2750 Euro voor de klanten en 750 voor de server.

Anoniem
06/09/07, 18:09
Er is vandaag (net) een pdf met meer info verstuurd naar alle mensen die gemaild hebben..... Ik hoop dat dit voldoende informatie is!

Mvg

NielsV
07/09/07, 10:07
Yez ontvangen, helaas vind ik het nog onvoldoende informatie, heb je er ook over gemaild.

Graag zie ik nog een reactie van je verschijnen!

Anoniem
11/09/07, 18:51
Ik hoop dat de gevraagde informatie nu voldoende is!

Ik zie gerichte biedingen graag tegemoet
Let wel dat wij niet van het hoogste bod uitgaan, maar dat er minimale eisen zijn aan het bedrijf wat voor de overname zorg wil dragen.

Trafego
15/09/07, 23:18
Graag zie ik een mail met de gegevens als het kan op info # diverselab . net