PDA

Bekijk Volledige Versie : Battlefield 2 dedicated maken lukt niet



cyber2001
31/08/07, 19:50
Hallo,

Ik probeer al bijna 4 weken een BF 2 server dedicated te laten draaien, en de frustratie begint nu aardig groot te worden. Zelfs EA games geeft geen reactie die ze wel beloven...

Het lukt in zovere dat hij alleen met Gamespy online te zien is, echter met ASE of een scanner via de website is de server onvindbaar....

Ik heb alle poorten open staan in de router die in het boekje staan, de windows firewall van de server de nek omgedraaid in services.
Het systeem draait op XP.
Zelfs als ik de boel in de DMZ van de (Linksys) router gooi dan lukt het niet.

Ik probeer het met de laatste battlefield_2_server voor windows die je apart moet installeren omdat het ingebakken server programma ook geen resultaat geeft.

Met eerdere patches doet hij het wel op alle programma's en website.
Ik heb me een slag in de rondte gezocht op het internet maar ik kan hier niets nuttigs over vinden.

Moet er soms nog een extra poort open ? of weet iemand hier meer van of kan hij/zij mij een bruikbare tip geven ?
Bijvoorbeeld wat ik wel en niet nodig heb ?

Alvast bedankt !

frvge
01/09/07, 14:16
Om in de Master List te komen heb je volgens mij geluk nodig.
Soms pakte hij mijn linux dedicated server wel, maar meestal niet.
Als het goed is werkt joinen via IP wel.

NWO
01/09/07, 20:51
Heb je een ip / naam voor me? Want 9 van de 10 keer ligt het aan de filters die je aan hebt staan!

cyber2001
02/09/07, 19:30
Ehm ik kan je een ip en naam geven, maar dan moeten we even een dag / tijd afspreken. Dit omdat hij niet altijd online is, we spelen meerdere games namelijk.

Kun je mij vertellen wat voor filters je bedoeld ?
Onze website scanner gebruikt het gamespy protocol maar die ziet zelfs niets terwijl gamespy zelf het wel ziet.