PDA

Bekijk Volledige Versie : apache, php en mysql



berny007
30/08/07, 23:41
Hallo,

ik heb twee webserver met een probleempje.

wanneer ik een webpagina opvraag op mijn server,dan zie ik mijn brouwser dat een oude pagina uit het geheugen geladen wordt. Op het moment van pagina vernieuwen dan pas zie ik de laatst recent upgedate pagina. Het lijkt wel of hij oude pagina's bewaard. heeft iemand ervaring mee ?

Ik draai op de server apache, php, mysql

pierce
30/08/07, 23:43
Dat heeft denk ik eerder met je internet explorer te maken....
in IE(engels versie) aanvinken: Tools > internet options > tempory internet files > settings > every visit to page

berny007
30/08/07, 23:50
Ik draai zelf als distributie slackware met normale intel processor. Ik denk dat het te maken heeft met de linux distributie en of de processors voor web toepassing. Ik heb mijn website bij een webhosting profider uitgeprobeerd en daar had ik het probleem niet.

GetHosted
31/08/07, 09:09
Wellicht heb je caching in Apache aanstaan, of heb je een proxy die de website cached... Dat zijn wellicht ook nog mogelijkheden. Maar het lijkt me sterk dat het aan de provider en/of je processor ligt.

Probeer eens apache te restarten (apachectl restart/apache2ctl restart) en kijk of hij dan wel met een nieuwe pagina op de proppen komt.

Marin
01/09/07, 00:15
En wat als je IE vers opstart na een pagina verandering. Zie je dan de oude of nieuwe? en toevallig ook met mozilla getest?