PDA

Bekijk Volledige Versie : Waar kan ik mijn script aanbieden?



Jordii
29/08/07, 15:31
Ìk vroeg mij af in welke sectie ik dingen kan aanbieden zoals php scripts die ik heb. Game scripts en Webshop scipts..

Moet dit bij Tekoop sectie of bij Script sectie..

Aangezien bij Tekoop eigenlijk alleen maar Hardware verkocht wordt, is er weinig kijk naar scripts.

Ik wist niet wie ik hiervoor moest aanspreken dus heb ik maar even een kleine topic gestart met mijn vraag.

Mvg, Jordi Bolle

Triloxigen
29/08/07, 15:34
Die horen gewoon in het Adverteren forum, in het "Te Koop Aangeboden" aangezien je iets te koop aanbied.

Jordii
29/08/07, 19:49
Ja, maar er is daar bijna geen kijk naar naar script volgensmij.. Er staan alleen maar Hardware componenten..

Vandaar..

SF-Jeroen
29/08/07, 20:26
Je mag alleen daar scripts verkopen. Het is je eigen keuze of je het wel of niet wil

Triloxigen
29/08/07, 20:26
het is gewoon een te koop forum, kan alles aangeboden worden.

Ingvald
29/08/07, 22:45
Je kan het ook eens op SiteDeals.nl proberen

wbakker-letsgoonline
29/08/07, 23:07
Je kan het ook eens op SiteDeals.nl proberen

Volgens mijn vraagt TS dit niet, maar vraagt waar hij op dit forum zijn script kan aanbieden.

Jordii
30/08/07, 01:10
Ja, ik wil het liefst gewoon op het Webhostingtalk forum blijven. Het niveau ligt niet al te hoog op Sitedeals.nl

Ik vind mijn plekje wel voor mijn script.

Bedankt voor de antwoorden!

Ramon Fincken
30/08/07, 08:55
daar heb je wellicht een punt Jordii, echter houd in je achterhoofd dat de meesten hier zelf ISP-er zijn / voldoende hostings- en script/freelance mogelijkheden achter de hand hebben.

Succes met je verkoop

Ingvald
30/08/07, 11:56
Zoals Ramon al aangaf, wordt hier niet veel in scripts gehandeld. Vandaar dat ik verwees naar SD.

Misschien tijd dat webmastertalk/webdesigntalk gelanceerd gaan worden? ;)

rgh
30/08/07, 12:06
Wat je ook kan doen is er een domeinnaam aan vastknopen en het bij websites te koop aan bieden en er dan gelijk bij zetten script wordt ook eventueel los verkocht.

Ramon Fincken
30/08/07, 12:25
hmm is een optie, maar wat als je het meerdere keren wil verkopen ?

script1verkoop1.nl reggen
script1verkoop2.nl reggen
script1verkoop3.nl reggen
..
script1verkoopx.nl reggen

lijkt me nu ook weer niet zo handig ;)

Jordii
30/08/07, 13:35
haha, ja inderdaad, gooie ;)

rgh
30/08/07, 15:07
hmm is een optie, maar wat als je het meerdere keren wil verkopen ?

script1verkoop1.nl reggen
script1verkoop2.nl reggen
script1verkoop3.nl reggen
..
script1verkoopx.nl reggen

lijkt me nu ook weer niet zo handig ;)

Mijn bericht niet goed gelezen?

en er dan gelijk bij zetten script wordt ook eventueel los verkocht.

dit staat er ook bij dus, maar wat er beter kon staan is, en er dan gelijk bij zetten script wordt ook meerdere malen los verkocht.

Ramon Fincken
31/08/07, 09:19
jawel hoor, maar je zegt "eventueel" dus als er mensenzijn die het domein wel willen heb je OF een probleem ( veiling starten voor dat ene domein + script ) OF moet je unieke domeinnamen erbij doen.


Ramon