PDA

Bekijk Volledige Versie : [TK] vBulletin Owned License



Wynand
23/08/07, 19:13
Ik verkoop hierbij mijn vBulletin Owned license.
Deze is geldig tot 23/08/2008. (net vernieuwt, zoals moet bij verkoop)

Een nieuwe kost €165,- incl BTW. Dit is een prive verkoop, komt dus geen BTW bij.

Startbod: €110,-
Direct kopen: €145,-
Ophogen per: €5,-
Einde veiling: 24 uur na laatste bod
Verkooptype: prive
Betalingsmethode: bankoverschrijving (BE), geen andere opties.

Ik heb hier niets over te verbergen, de licensie kan je hier:
http://www.vbulletin.com/contact_sales.php
verifieren met mijn contact details (schiet me daar een PM voor).
Telefoonnummer, als je het persé wilt (PM). ;)

l30n
23/08/07, 19:36
Hou een nieuwprijs wel fair. Dat jij er zoveel voor hebt betaalt houdt niet in dat dat het normale bedrag is. Je startbod is zo goed als het normale bedrag indien je het direct bij VB zou afnemen.
Zoals het er nu staat is het een misleidende advertentie.

Daarnaast is het, zonder toestemming van de auteur, niet toegestaan om dit te verhandelen of over te dragen aangezien het een persoonsgebonden licentie is.
En aangezien die daar meestal geen toestemming voor geven denk ik dat je het niet kwijt zal raken, want na verkoop is het een 'illegale' versie.

Wynand
23/08/07, 19:40
Hou een nieuwprijs wel fair. Dat jij er zoveel voor hebt betaalt houdt niet in dat dat het normale bedrag is. Je startbod is zo goed als het normale bedrag indien je het direct bij VB zou afnemen.
Zoals het er nu staat is het een misleidende advertentie.Nee, de nieuwprijs is €139 excl of 165,41 incl btw.
Dat is nog altijd een besparing van 30 euro, zonder BTW.


Daarnaast is het, zonder toestemming van de auteur, niet toegestaan om dit te verhandelen of over te dragen aangezien het een persoonsgebonden licentie is.
En aangezien die daar meestal geen toestemming voor geven denk ik dat je het niet kwijt zal raken, want na verkoop is het een 'illegale' versie.Het spijt me, maar je weet blijkbaar niet waarover je het hebt, het is volstrekt legaal om je vBulletin licensie te verkopen.
Het kan zijn dat je in de war bent met leased licensies, die niet mogen doorverkocht worden.

l30n
23/08/07, 19:44
Nee, de nieuwprijs is €139 excl of 165,41 incl btw.
Dat is nog altijd een besparing van 30 euro, zonder BTW.

Het spijt me, maar je weet blijkbaar niet waarover je het hebt, het is volstrekt legaal om je vBulletin licensie te verkopen.
Het kan zijn dat je in de war bent met leased licensies, die niet mogen doorverkocht worden.

Excuus wat betreft het bedrag, je hebt daarin gelijk. Ik ging uit van een zakelijke verkoop/inkoop.

Maar dit geldt voor alles:
The Software is licensed only to you. You may not rent, lease, sublicense, sell, assign, pledge, transfer or otherwise dispose of the Software in any form, on a temporary or permanent basis, without the
prior written consent of Jelsoft.

Als je niet tevreden bent over het product maak gebruik van het volgende indien het lukt:
- Refunds will be given at the discretion of Jelsoft.

Zoniet heb je toch schriftelijke toestemming nodig. Maar we dwalen af van je topic. Ik hou er verder over op en laat het aan jou over want het gaat mij weinig aan denk ik wat jij uitspookt. Ik dacht dat het alleen wel zo handig was om je erop te wijzen.

Succes met de verkoop.

[p.s. PM staat open voor discussies]

Wynand
23/08/07, 19:47
Neem deze topic even door zou ik zeggen.
http://www.vbulletin.com/forum/showthread.php?t=90059

Hollanda
24/08/07, 00:45
Een nieuwe, owned licensie met 1 jaar updates kost 188 dollar oftewel 129 euro, incl. BTW

Overigens kan je een license gewoon wijzigen van url via hun members gedeelte, eigenaar gegevens wijzigen gaat via een contact form.

jan post
24/08/07, 02:15
Ik heb ook een licentie gekocht voor rond de 129 euro en niet tegen de 170 euro.....

Wynand
24/08/07, 08:16
*Zucht*
Bij het doorvoeren van de bestelling (op https://www.vbulletin.com/order/index.php ):

Note: Once you have provided a country, you may be required to pay VAT (17.5%).

In de email (die ik net heb aangevraagd, geen email van een jaar geleden):

------------

---- Purchase Information --------------------------------------------

Purchase ID: <knip> (Aug 24th '07 01:07am)

- vBulletin (Owned License) @ 139.00 EUR

VAT: 24.33 EUR
Total Order Value: 163.33 EUR

€139,- Excl 17,5% BTW, €163,33,- incl 17,5% BTW
Is het zo moeilijk informatie te double-checken voordat je zulke berichten plaatst?
Bulk prices zijn nog wat anders.

Wil een moderator zo vrij zijn deze topic wat op te schonen?

bakkerl
24/08/07, 09:50
Het is dus geheel afhankelijk wie de licentie afneemt he.



Purchase ID: xxxxxxxxxxxx (Jun 20th '07 08:00am)

- vBulletin (Owned License) @ 139.00 EUR (VBF230E094)

VAT: 24.33 EUR (Refunded)
Total Order Value: 139.00 EUR
Total Paid: 139.00 EUR


Indien je een geldig BTW nummer kunt opgeven, vervalt de BTW (VAT).
Op die site vermeld als: EU VAT ID:
Dus prijs opmerking checked, double checked and triple checked.

Je verkoop *kan* dus leuk zijn voor een particulier, omdat deze dat veld niet in kan vullen. De andere personen die hier op dit forum zitten met een geldig BTW nummer, is goedkoper uit om een nieuwe licentie direct te kopen.

Wynand
24/08/07, 09:57
Ik ben niet achterlijk.
http://www.webhostingtalk.nl/887353-post3.html
Met het minimum bod is dat een besparing van €30 zonder BTW.
Als particulier haal je er 50 euro winst uit.
De nukopen prijs is voor particulieren bedoeld, niet voor bedrijven.

@Moderator: doe deze maar op slot, ik maak een nieuwe topic aan om het overzichtelijk te houden, en plaats daar een link in naar deze zodat het niet van voor af aan opnieuw hoeft te beginnen.

Ber|Art
24/08/07, 10:08
Zie: http://www.webhostingtalk.nl/te-koop-gevraagd-te-koop-aangeboden/123142-tk-vbulletin-owned-license.html