PDA

Bekijk Volledige Versie : Vakancie



DougBTX
07/08/02, 01:22
Hoi allemaal!

Neem jullie zelfs vakancie met uw hosting bedrijf? Hoe gaat het met support en zo tijdens je vekancie weken?

Ik was net in Schotland voor een paar weeken, en het was heel vervrissend. Geen internet, zelfs geen TV of telephone! Nou, met mij host ik aleen een paar sites, omdat ik meestal met design en ontwerpen ga, du was het absolout geen probleem voor mij :)

Hoe was de weer hier in Nederland? Het was aan het regenen waneer ik thuis kwam, maar nu loopt het een stuk beter denk ik :)

Waar ben je/wil je naar toe gaan op je vakancie? Hoe veel weeken per jaar neem je?

Douglas

WebBizz
07/08/02, 10:06
Support gaat gewoon per email; op vakantie lees ik de email middels een GSM met een infrarood verbinding met mijn Palm m505 en dat werkt prima!

uFx
07/08/02, 10:41
Wat is vakantie? ;)

superior-is
07/08/02, 10:52
Wat is dat licht buiten? ;)

Domenico
10/08/02, 14:50
Het weer was wel redelik met hier en daar een bui ;)

Vakantie is heel goed mogelijk als je elkaar wat aflost dus gespreid op vakantie gat en niet met zijn allen tegelijk. Er zijn dus altijd wel mensen aanwezig om support vragen af te handelen.

Ik ben net terug en het hadden wel wat meer dagen mogen zijn wat mij betreft. Als ik op vakantie ben wil ik geen computer zien btw :)

Hoe was de whiskey?

DougBTX
12/08/02, 01:05
heel fine ;) ;)