PDA

Bekijk Volledige Versie : Registrar te koop



Anoniem
15/08/07, 22:31
TKA: Registrar met redelijk goede bekendheid en heeft sinds 2007 een zeer grote groei ten opzichte van 2006 (meer dan 300%) en dat is ook het probleem. De tijd die er in gaat zitten wordt voor de ondernemer teveel.

Zonder contanten niet reageren.

De voorkeur is er om het door een andere registrar over te nemen. Deze bedrijven mogen zeker reageren.

Let op: Het hoeft niet percee weg, maar een goed bod kan wonderen doen :D

informatie alleen via email: registrartekoop@gmail.com (reaktie kan een paar dagen duren).

DutchTSE
16/08/07, 00:10
een groei van 1 naar 3 domeinen is ook een groei van 300%, ik neem aan dat eventuele kandidaten graag wat cijfers zien, (geschatte) aantallen domeinen, omzetcijfers etc.

Of ben je benieuwd wat je toko waard is? (gezien je taalgebruik, of mag ik daar niet over oordelen?)

wdv
16/08/07, 00:28
Hmm, het kost teveel tijd maar het hoeft niet per se weg. Interessant.

dreamhost_nl
16/08/07, 12:23
De tijd die er in gaat zitten wordt voor de ondernemer teveel.


Indien er een gezonde marge is op domeinnamen en het systeem is volkomen geautomatiseerd behoeft dit geen probleem te zijn.

Interessant zijn daarom :

wat zijn de gehanteerde verkoopprijzen
welke domeinextensies worder er aangeboden
hoe geautomatiseerd is de afhandeling van registraties/verhuizingen
hoe betalen de klanten (op rekening,prepaid)
overzicht van geregisteerde domeinnamen (per extensie)

Zonder de volledige anonimiteit prijs te geven van de verkoper zijn dat toch wel de minste cijfers die een potentiële koper nodig heeft om ook maar in de richting van een bod te kunnen komen...

IT-worX
16/08/07, 13:06
overzicht van geregisteerde domeinnamen (per extensie)

Dit laatste zou ik niet doen. Een simpele whois en je weet meteen wie het is. Wel een lijstje met per extensie het aantal domeinnamen bvb?

SIDN/EURID/DNS.BE deelnemer?
Hoelang bestaat het bedrijf?
Aantal klanten? (je kan 5000 domeinen hebben voor één klant...)

t.bloo
16/08/07, 14:08
informatie alleen via email: registrartekoop@gmail.com (reaktie kan een paar dagen duren).

moeilijk he, lezen

[duikt snel weg voor de flames]

dreamhost_nl
16/08/07, 16:50
Wel een lijstje met per extensie het aantal domeinnamen bvb?

Dat wordt ook bedoeld met de toevoeging "per extensie"...


moeilijk he, lezen

[duikt snel weg voor de flames]

TS heeft wel heel weinig informatie vermeld in diens topic. Als TS de door mij genoemde punten aanvult, kunnen potentiële kopers sneller zien of het bedrijf wat voor hun is zonder eerst te hoeven heen-en-weer mailen. Scheelt ons allen een hoop tijd en geld. Heeft dus niets met het "niet kunnen lezen" te maken. Zulke opmerkingen zijn zo goedkoop... zucht...

tucktuck
16/08/07, 17:48
een groei van 1 naar 3 domeinen is ook een groei van 300%, ik neem aan dat eventuele kandidaten graag wat cijfers zien, (geschatte) aantallen domeinen, omzetcijfers etc.

Of ben je benieuwd wat je toko waard is? (gezien je taalgebruik, of mag ik daar niet over oordelen?)


1 naar 3 = 200% groei of niet :p

®on
16/08/07, 19:21
Goed, punten zijn gemaakt. Graag on topic. Overige (en sowieso alle) reacties aan de TS kunnen zoals gemeld via email.

Anoniem
20/08/07, 00:57
Er is ondertussen naar alle gegadigden een PDF verstuurd. Via WHT worden er geen vragen beantwoord.

DvanWattingen
20/08/07, 21:32
Ik zou dan ook graag een PDF'je willen ontvangen.

Mark17
22/08/07, 17:10
wonko-edit: als het vernoemd moet/mag worden, zal de TS dit wel doen...

stuventure
24/08/07, 00:57
Ik zou dan ook graag een PDF'je willen ontvangen.

®on
24/08/07, 02:01
Ik zou dan ook graag een PDF'je willen ontvangen.
Dan lees je even de startpost; daar staat hoe je aan informatie komt :rolleyes:

stuventure
27/08/07, 21:29
Is het nog te koop?

Server00
27/08/07, 22:02
Ja dat is het ;)