PDA

Bekijk Volledige Versie : Internet Streaming



Jorians
15/08/07, 16:23
Hallo iedereen,

Na een tijdje niet meer draaien op het internet, heb ik het besluit genomen dat ik weer ga beginnen! maar er is 1 probleempje,

Ik draai met Sambroadcast + Firebird, WMA encoder..
Maar nu kan ik met mijn interne IP mij wel horen op Mediaplayer.. Maar niet met externe bij andere mensen! Wat is het probleem? Ik draai op port 8050 die ik vroeger open gezet had! Maar kan die nu dicht zitten? Ik heb geeen idee! mensen horen mij in ieder geval niet.. Wat is de beste optie nu?

Laat me ook even weten wat nou de link is voor de mensen die nou EXTERN mee luisteren.. Kan daar ook aan liggen.

Ik hoor het wel

alvast bedankt

Jorian

WilloW
15/08/07, 16:59
Beste optie is om of naar een stream provider te streamen. Of om even in je router te kijken of de poort echt goed open staat naar het juiste interne ip adres.

Jorians
16/08/07, 14:57
Beste optie is om of naar een stream provider te streamen. Of om even in je router te kijken of de poort echt goed open staat naar het juiste interne ip adres.


Oke,

Maar hoe check ik het ook alweer, Ik ben na dat tijdje alles weer vergeten!
Ik draai met Firebird + Sambroadcast..

Kan iemand even helpen? Mischien even op msn zodat ik hem zo weer aan de praat kan maken!

Dank u

jorian

Wat is nou de juiste stram link dan voor de mensen die luisteren EXTERN? iets met //mms < IP > ofsow.. Ik moet de juiste link hebbem

Iemand?

Jorian


Oke,

Maar hoe check ik het ook alweer, Ik ben na dat tijdje alles weer vergeten!
Ik draai met Firebird + Sambroadcast..

Kan iemand even helpen? Mischien even op msn zodat ik hem zo weer aan de praat kan maken!

Dank u

jorian

Wat is nou de juiste stram link dan voor de mensen die luisteren EXTERN? iets met //mms < IP > ofsow.. Ik moet de juiste link hebbem

Iemand?

Jorian


Geen stram maar Stream sorry :)