PDA

Bekijk Volledige Versie : Colocated gezocht



owner
15/08/07, 00:03
Hallo,
Ik heb gister directadmin lifetime gekocht.
Maar ik zoek nu nog een Co locatie wat goedkoop is waar ik me server kan in zetten. Maar ik zoek een prijs wat te doen is, want heb pas directadmin gekocht.

Met vriendelijke groet,
Jim

Hosted
15/08/07, 00:30
Ik weet niet of dat je 299 dollar hebt betaald voor de licentie maar dat hadt je beter via je toekomstige colocatie boer kunnen doen dan was dit stukken goedkoper geweest. Prijzen liggen rond de 90 euro per licentie.
Enige nadeel is dan wel dat je in hun netwerk moet blijven om je licentie te kunnen gebruiken.

Trouwens je post hoort hier ook niet thuis maar in
Shared / Colocated / Dedicated / Reseller / Registratie Aanvragen

owner
15/08/07, 02:09
ja daarom heb ik een full licence gekocht dus ik heb nu niet meer veel geld over..
en moet ook nog 2 domeins afbetalen.

Met vriendelijke Groet,
Jim

Wynand
15/08/07, 07:21
Als je goedkoop wil, neem dan leaseweb.
Verwacht er enkel niet te veel van kwa remote hands waar de kosten nogal hoog liggen (=niet doen zonder IMPI/KVMPoverIP tenzij je toevallig in haarlem woont).

Als je aanbiedingen wil, kan je daar beter hier (http://www.webhostingtalk.nl/shared-colocated-dedicated-reseller-registratie-aanvragen/) een nieuwe topic over aan maken, meld je budget (benodigd dataverkeer, aantal U's, stroomverbruik server,..), anders weet niemand wat ze kunnen aanbieden.

Jesperw
15/08/07, 09:35
Ik vraag me dan alleen wel af hoe goedkoop je denkt dat 't zal zijn, want als je DA licentie het budget heeft doen instorten, dan zal je de colo prijs je tegenvallen. Bij een (goede budget) provider ben je daarvoor toch ook wel snel 400/500 euro per jaar kwijt. :)

owner
15/08/07, 13:35
Mensen ik heb al een goedkope colocated gevonde ;) in eweka Datacenter
Maar bedankt voor u aanbod;)

Met vriendelijke Groet,
Jim

Magus
16/08/07, 09:08
uit beroepsmatige interesse, welke aanbieding of welke dienst hebt u daar afgenomen?

xserve
16/08/07, 09:39
uit beroepsmatige interesse, welke aanbieding of welke dienst hebt u daar afgenomen?
Ik gok hem op die van 19 euro per maand, gezien z'n budget. :)

owner
16/08/07, 10:46
Hallo, nee voor 35 euro :P maar ben er zeer tevreden over.. ik ga vandaag naar Amsterdam toe om hem te plaatsen in Eweka Datacenter ik werk bij Aleto/Sity en wij hebbe daar ook servers staan maar ik ben zelf ook een bedrijf begonnen dus ik weet dat het goed te doen is in dat DC:)

Met Vriendelijke Groet,

WebXtra
16/08/07, 11:48
En je mag niet tegen een gereduceerde prijs bij je werkgever een servertje in het rack plaatsen?

dreamhost_nl
16/08/07, 12:10
En je mag niet tegen een gereduceerde prijs bij je werkgever een servertje in het rack plaatsen?

Blijkbaar wordt de werknemer zo een concurrent. Zou voor beide partijen niet slim zijn uiteraard.

Overigens mag TS wel zijn contract nazien of er geen "concurrentiebeding" clausule in is opgenomen... ;)

Powermage
16/08/07, 13:13
Overigens mag TS wel zijn contract nazien of er geen "concurrentiebeding" clausule in is opgenomen... ;)

Heel lullig gezien, maar zo een concurrentiebeding heeft toch geen waarde meer, er is geen rechter die dat echt zal toekennen. zelfs bij ons meegemaakt, een medewerker vertrekt naar de directe concurent in dezelfde stad, 3 advocaten raden allemaal aan dat het een kansloze zaak is om dit voor de rechter te brengen.

dreamhost_nl
16/08/07, 16:38
Appels en peren zijn niet met elkaar te vergelijken; het vertrekken naar een concurrent is geheel iets anders dan voor jezelf beginnen en een concurrent worden...

owner
16/08/07, 19:00
Hallo, Mensen ik heb toch een Co-locatie nodig omdat in eweka 0,3 amperé was:S dus ik zoek een nieuwe en ik kan niet een server bij me werkgever neerzetten omdat dat niet is toegestaan door mijn contract dus...

WebXtra
16/08/07, 19:01
Hoeveel vermogen heb je dan nodig?

owner
16/08/07, 19:10
uhm weet niet hoeveel watt ik heb ik heb 240 volt voeding

SF-Jeroen
16/08/07, 19:13
lol dat hebben we allemaal.

Wat zijn de specs van de server? cpu/ram/aantal harddisc?

WebXtra
16/08/07, 19:52
Hoe weet je dan dat je aan 0,3 A bij Eweka te weinig hebt?

owner
16/08/07, 20:43
Weet niet precies denk 0,5 Amperé

dreamhost_nl
17/08/07, 19:32
Weet niet precies denk 0,5 Amperé

Heb je een zelfbouwserver of een kant-en-klaar model (evt uitgebreid met een hard disk of zwaardere CPU)?