PDA

Bekijk Volledige Versie : Advies gevraagd



Beales
14/08/07, 23:52
Hallo,

ik heb een tijdje terug het technische beheer van de website movieposterdb.com overgenomen. De website stond destijds op de dedicated server van de toenmalige technische beheerder.
Samen met de overgebleven eigenaar heb ik toen besloten de site via backups helemaal opnieuw op te bouwen op een nieuwe server (hostorama.ch). Nu blijkt echter dat deze server niet aan onze eisen kan voldoen (extra schijfruimte is voor hun geen optie).
Daarom zijn we nu op zoek naar een nieuwe server. Het meest logisch is denk ik een dedicated server, omdat het van groot belang is dat ik enkele waarden in php.ini kan veranderen (denk aan upload_max_size en max_execution_time). Verder weet ik niet bijster veel over specificaties, het belangrijkst is dat we genoeg schijfruimte (80+ GB) en bandbreedte (1000+ GB) hebben en vooral ook dat de server managed is (ik heb geen tijd en eigenlijk ook geen zin om helemaal te leren hoe ik een server op moet zetten).
Het bedrag dat we maximaal willen uitgeven is €100,- per maand.

Wat is jullie advies?

Bij voorbaat dank, Martijn

pierce
15/08/07, 00:01
Hallo,
Wat is jullie advies?



Een aanvraag doen met de gewenste specificaties en mogelijke uitbreidingen in het http://www.webhostingtalk.nl/shared-colocated-dedicated-reseller-registratie-aanvragen/
Als je een idee van de load hebt is dat ook wel handig te vermelden.

Vrijwel alle providers hier bieden namelijk wel een managed dedicated aan, of ze aan je prijsverachting kunnen voldoen weet ik niet, maar daarom zou je een aanvraag kunnen plaatsen.

Beales
15/08/07, 00:01
Oke bedankt!

En excuses voor het verkeerd plaatsen...