PDA

Bekijk Volledige Versie : Augustus Slotjesmaand ?



AlfaHosting
12/08/07, 20:30
Ik vond het de laatste maand(en) op WHT erg aardig gaan maar ik merk toch dat er de laatste week(en) weer opmerkelijk meer topics gesloten worden zonder enige echte reden. Soms zijn topics niet eens echt afgesloten of is er niet eens nood aan het sluiten ervan. Nu ik daarna nog las over een verwijdert topic heb ik er helemaal vragen bij. Ik snap er niks van dat men op een forum (discusie) zomaar te pas en te onpas topics sluit ipv. ze te modereren zoals sommigen prima doen.

Keizer
12/08/07, 21:30
ik heb dr helemaal niets op tegen dat topics zoals deze op slot gaan of verwijderd worden....

Bullcat
12/08/07, 22:24
Ik vond het de laatste maand(en) op WHT erg aardig gaan maar ik merk toch dat er de laatste week(en) weer opmerkelijk meer topics gesloten worden zonder enige echte reden. Soms zijn topics niet eens echt afgesloten of is er niet eens nood aan het sluiten ervan. Nu ik daarna nog las over een verwijdert topic heb ik er helemaal vragen bij. Ik snap er niks van dat men op een forum (discusie) zomaar te pas en te onpas topics sluit ipv. ze te modereren zoals sommigen prima doen.

Er was een regel dat er geen postings verwijderd zouden worden, nu werd er ineens wel een posting verwijderd. omdat er een ander forum in genoemd werd. Word dit ook gedaan als de naam tbforum langs komt ? of een ander gerelateerd forum.

Topic die een bedrijf schaden en of onwaarheden bevatten blijven lekker staan want ze doen het zo goed op de Google lijsten.

Haal die dan ook weg als er niets van waar is !

Hans

FSCJasper
12/08/07, 22:31
Het is geen geheim dat de relatie tussen WHT en 'het betreffende forum' belabberd is. Ik heb zelfs volledig begrip voor de argumenten vanuit het andere forum. Jammer dat er hier geen post gemaakt mag worden hierover. Concurrentie?

Teun
12/08/07, 22:56
FSCJasper, Bedoel je -

edit: whaa omg, ja dus, want dat woord werden *******.. uuh, Hoi Modje ;)

Hoi terug van Janneman

janneman
12/08/07, 23:04
Wetende dat er aantal mensen op WHT aanwezig zijn, die graag, ondanks het zomerweer, aan "stoken" doen, snap je wellicht ook waarom topics gesloten worden. Tel er bij op de zogenaamde topicbumpers (topics uit de oudheid onnodig omhoog schoppen waarna een slot erop valt), en je hebt je antwoord.

En je raadt het al: slotje.