PDA

Bekijk Volledige Versie : Positief hostingbedrijf TK



Anoniem
10/08/07, 02:29
Beste WHT'ers,

Hierbij wil ik een mogelijke verkoop ter attentie brengen. Het gaat om een bedrijf dat 1 jaar bestaat en ~30 klanten heeft.

De jaarlijkse omzet ligt rond de 2000/2500 euro op jaarbasis. Het is een relatief klein maar fijn bedrijf. Op het internet is geen negatief woordje over het bedrijf te vinden. Tevens zijn alle klanten tevreden met het bedrijf.

De verkoop betreft:
- Handelsnaam
- Website
- Klantenbestand

Het is ideaal voor een starter om erin te stappen. Ook als uitbreiding voor een (kleine) webhoster is het een prima mogelijkheid. Er worden gezonde marges gehanteerd. De klanten betalen voor een uitstekende ondersteuning en ik verwacht dat de geinteresseerde partijen deze garantie kunnen bieden dat de klanten goed worden opgevangen/behandeld.

Contact kan opgenomen worden via e-mail op ondernemingtekoop@gmail.com. De bedrijfsnaam wordt nog niet bekend gemaakt, enkel bij partijen die serieuze interesse hebben. Verdere informatie kan opgevraagd worden via e-mail middels een opgestelde PDF. Deze informatie wordt komend weekend verstrekt naar de geinteresseerden.

Er dient een aanpassing te gebeuren aan de concrete cijfers van het bedrijf.

Aantal klanten: 17
Omzet per jaar: ~E 1250,-

Door een mix-up met mijn tweede bedrijf werd per ongeluk iets te optimistische cijfers genoemd in de startpost. Mijn excuses voor de foute informatie.

kickntodabeat
10/08/07, 15:05
Mail verstuurd ...

Headout edit: Laat dit soort nutteloze berichten achterweg aub.

santema
11/08/07, 00:54
Waarschijnlijk handig iedereen voor iedereen: Wat is de winst per jaar?

thunder
11/08/07, 18:06
wat is je vraagprijs en wat is je winstmarge?

opzoek
11/08/07, 18:30
1.5 keer omzet heb ik van de ts begrepen. (niet netjes om voor de ts te spreken natuurlijk, maar jullie hebben er wat aan denk ik :))

swedendedicated
11/08/07, 18:39
Hebben mensen al een pdf ontvangen met gegevens? Hier nog niets.

®on
11/08/07, 20:22
Hebben mensen al een pdf ontvangen met gegevens? Hier nog niets.
Topic is 1 dag oud; "Deze informatie wordt komend weekend verstrekt naar de geinteresseerden." Oftewel: even geduld hebben?

Anoniem
11/08/07, 21:14
Communicatie via e-mail aub.

Chris, gisteravond is de PDF aan jou verzonden. Ik zal hem opnieuw verzenden, mocht deze niet zijn aangekomen. Iedereen is voorzien van informatie. Mocht iemand geen informatie hebben ontvangen, kan diegene met mij contact opnemen zodat de PDF nogmaals verzonden wordt.

Anoniem
15/08/07, 22:12
De onderhandelingen zijn voltooid en de handtekeningen zijn gezet. Dit topic mag gesloten worden.

Bedankt voor de interesse.