PDA

Bekijk Volledige Versie : Stabiel klantenbestand ter overname



Anoniem
09/08/07, 00:28
Beste,

Voor de duidelijkheid, dit bericht wordt anoniem geplaatst en zal ook via andere kanalen worden aangeboden.

Wegens het afstoten van de web- en e-mailhosting-onderdelen, zoeken wij naar een overnemer van een klein, doch stabiel, shared hosting portfolio.

Prijzen ex.btw en per jaar, wat heb ik u te bieden:
- klantenbestand van het shared hosting portfolio
- verkoop met de fysieke servers zelf
- zonder merknaam en website

Basis informatie:
- ongeveer 45 klanten
- jaaromzet +/- 4200 euro
- totaal hosting: 48 stuks
- domeinregistraties: 130
- stabiel klantenbestand, geen churn

Voorwaarden wanneer u wilt reageren:
- Welk bedrijf u vertegenwoordigt
- Korte omschrijving over uw bedrijfsvisie, doelgroep (budget/kwaliteit) etc.
- Uw aanbod / vraag

Wanneer u wilt reageren, doe dit aanvankelijk UITSLUITEND via e-mail:
tokotekoop@hotmail.com

U ontvangt langs die weg aanvullende voorwaarden / informatie in een PDF document.

Met vriendelijke groet

svenb
15/08/07, 22:56
Al paar keer mail gestuurd. Helaas nog geen reactie...

Anoniem
17/08/07, 15:14
Beste,

Bedankt voor de goede en opbouwende reacties die ik heb ontvangen via e-mail. Omdat er in de reacties punten werden genoemd die ik graag voor de geinteresseerden wil meenemen in het document, heb ik besloten het document uit te stellen zodat ik geen punten vergeet te beantwoorden.

Deze hoop ik vandaag af te ronden, en alle geinteresseerden krijgen asap meer informatie.

Met vriendelijke groet

Stompie
19/08/07, 16:09
Beste,

Bedankt voor de goede en opbouwende reacties die ik heb ontvangen via e-mail. Omdat er in de reacties punten werden genoemd die ik graag voor de geinteresseerden wil meenemen in het document, heb ik besloten het document uit te stellen zodat ik geen punten vergeet te beantwoorden.

Deze hoop ik vandaag af te ronden, en alle geinteresseerden krijgen asap meer informatie.

Met vriendelijke groet


Ik zou ook graag meer informatie ontvangen. Het betreffende document bevat neem ik aan ook een richtprijs?