PDA

Bekijk Volledige Versie : Hostingbedrijf te koop aangeboden (125 klanten)



Anoniem
08/08/07, 22:03
Details beschikbaar op http://docs.google.com/View?docid=df5qw98g_11hh5cdm

Contact enkel via info@nikkelhost.com, hier geen replies plaatsen a.u.b.

caligula
08/08/07, 22:39
Belastingvrij? Zo werkt dat niet vriend. In de VS misschien, maar als de Nederlandse fiscus erachter komt ben je nog niet jarig.

t.bloo
09/08/07, 00:39
Boeit jou dat of hij belastingvrij werkt. Wat veel aparter is, is dat z'n hele klantenbestand gewoon op internet zichtbaar is...

Het zijn overigens maar 51 klanten, maar dat terzijde.

Anoniem
09/08/07, 10:13
Belastingvrij? Zo werkt dat niet vriend. In de VS misschien, maar als de Nederlandse fiscus erachter komt ben je nog niet jarig.

Zolang alles correct wordt aangegeven is er geen probleem; indien je persoonlijk geld opneemt uit de LLC betaal je er uiteraard wel personenbelasting op in het land waar je woont, tenzij je daar vrijgesteld bent van belastingen.


Boeit jou dat of hij belastingvrij werkt. Wat veel aparter is, is dat z'n hele klantenbestand gewoon op internet zichtbaar is...

Het zijn overigens maar 51 klanten, maar dat terzijde.

Er zijn 51 webhostingpakketten, er zijn meer klanten ingeschreven, maar sommige onder hen hebben b.v. enkel een domeinnaam. Er zijn overigens geen persoonlijke gegevens openbaar gemaakt, enkel gegevens die van belang kunnen zijn voor een overnemer.

LCI
09/08/07, 15:43
indicatie verkoopprijs?

Anoniem
11/08/07, 11:58
indicatie verkoopprijs?

Een partij heeft aangegeven 10.000 EUR te bieden.

dreamhost_nl
11/08/07, 14:51
Gezien de lage marge op je prijzen (slechts enkele euro's per cliƫnt/jr.), is dat wel een erg hoog bod. We zullen hier in ider geval niet boven gaan zitten en eerlijk gezegd mag je met zo'n bod wel in je handjes knijpen...

wdv
11/08/07, 15:29
Een partij heeft aangegeven 10.000 EUR te bieden.

Dan zou ik maar snel tekenen als ik jou was.

t.bloo
11/08/07, 17:36
Mocht er al enige interesse zijn geweest, bij dat soort bedragen haken wij uiteraard meteen af (met andere woorden, 10k lijkt ons niet realistisch gezien het gebodene).

ronaldvanhoeven
11/08/07, 21:07
10.000 is inderdaad ook voor ons nooit binnen een redelijke termijn terug te verdienen. Als ik jou was zou ik meteen die deal sluiten.
Groet,

Ronald

hoesik
25/08/07, 23:22
Mogen wij nog weten wie die partij is?

systemdeveloper
25/08/07, 23:47
200 euro per account... Nice, tekenen en hard wegrennen.

Elmo
26/08/07, 01:38
wow, laat m mij ook maar bellen :P

wonko
26/08/07, 11:39
enkel nog ontopic reacties, niet speculeren over de 10k die blijkbaar geboden is.

Anoniem
26/08/07, 13:29
De waarde zit hem niet voornamelijk in de klanten maar het achterliggende systeem en de website. De ontwikkelingskosten hiervan lagen veel hoger dan de marketingkosten om de klanten te bekomen. Het bedrijf wordt verkocht als een soort framework voor partijen die interesse hebben om snel en eenvoudig in de hostingmarkt van start te gaan, niet voor bestaande webhosts die enkel de klanten willen overhevelen.

Serve-xs
27/08/07, 01:23
Vertel daar dan eens iets meer over dan alleen deze enkele zinnetjes. Waarom is jou site/scripting zoveel geld waard en wat kan er allemaal mee worden gedaan?

Lijkt me een iets interessantere vraag voor de meeste wht-ers.

jeffrey
27/08/07, 18:23
Ik zag op de website dat er een heel administratiesysteem met een zogenaamd creditsysteem achter zit, verder kan ik weinig bijzonders ontdekken?