PDA

Bekijk Volledige Versie : Easynet m.b.t. stroomproblemen 03/08/07



XF-RICK
07/08/07, 01:17
Hallo Collega's,

Ik zou jullie om het volgende willen vragen, om jullie versie van het stroomprobleem op Easynet afgelopen Vrijdag (03/08/07) te willen inzenden.

Met deze informatie hoop ik een definitief "rapport" op te kunnen maken en deze gezamelijk bij Easynet te kunnen indienen.


Een korte omschrijving van de situatie, en de tijd waarin jullie dit hebben weten op te lossen is meer dan welkom, eventueel aanvullende informatie zoals de duur van de onbeschikbaarheid van de spanning is ook meer dan welkom.

Bij vragen ben ik op de gebruikelijke manieren bereikbaar, e-mail, PB een telefoon.

Alvast hartelijk bedankt voor jullie medewerking in deze kwestie.

Merlijn
07/08/07, 08:22
Met welk doel? Ik denk dat afhandeling van de storing iets is tussen Easynet en de afnemer zelf. Overigens zou je een outage report moeten ontvangen van je account manager.

XF-RICK
07/08/07, 08:37
Met welk doel? Ik denk dat afhandeling van de storing iets is tussen Easynet en de afnemer zelf. Overigens zou je een outage report moeten ontvangen van je account manager.

Mijn doel is om uit te vinden of de problemen afgelopen Vrijdag bij de meeste partijen overeen komen. Voornamelijk of de uitval geleidelijk of of meteen algeheel was.

Komto
07/08/07, 08:47
Ik ben er zelfs helemaal niet uit geweest. Hier bleef alles prima werken.

XF-RICK
07/08/07, 09:16
Ik ben er zelfs helemaal niet uit geweest. Hier bleef alles prima werken.

Ok, goed om te horen, weet je toevallig op welke feed je zit? De A of de B feed?

;)

Merlijn
07/08/07, 09:36
B-feed. A-feed is overal compleet weggeweest, overal tegelijk (kortsluiting in busbar op begane grond, knal was te horen bij de ingang)

Cereal
07/08/07, 09:48
Situatie 2B, Cage 5

In onze cage is inderdaad alleen de A feed uitgevallen, aangezien de B bij ons primary staat hebben wij vrijwel geen hinder ontvangen. Omstreeks 16:30 werdt de A feed weer herstelt. (hierna is deze niet meer down gegaan)

Tevens hebben we verschillende carriers verloren, gelukkig bleven er een aantal online zodat we geen netwerk downtime hebben gehad.

Ik hoop binnenkort een officieƫl raportje van Easynet te ontvangen.

hostlogic.nl
07/08/07, 10:38
In verband met onderhoud aan de A-feed zijn we een maand of 2 geleden helemaal overgegaan op de B-feed. Op 1 colo server na, deze lag er inderdaad uit afgelopen vrijdag. De rest bleef gewoon draaien, ook onze eigen switch en de netwerk infrastructuur van onze provider, waardoor we dus geen downtime hadden.