PDA

Bekijk Volledige Versie : Webhosting > zeer groot pakket



erasmus
25/07/07, 16:00
Hoi,

Voor mijn filmpjeswebsite http://www.lachdag.nl hebben we gemerkt dat een plekje op de server van mijn compagnon op de lange termijn niet genoeg is, we zitten na een paar dagen al op 1,6GB. Daarom zoeken we een pakket à la Servage.net wat vanwege de filmpjes wel een snelle connectie moet hebben (vrij grote bestanden).

Welke raden jullie aan? Een pakket van 360GB opslag en 3,6TB dataverkeer is voor ons zeer aantrekkelijk en zeker niet overdreven.

Ik heb wel redelijke ervaringen met Servage (het ging in ups en downs), soms ging het behoorlijk snel, soms leek het alsof die een beetje blijft hangen.

Maargoed wat ik dus van jullie vraag is welke webhostingprovider met een goede connectie jullie aanraden met een dergelijk pakket?

Alvast bedankt!

Michiel.

P.S. We weten dat we sowieso geen top krijgen als we het zo zoeken i.p.v. een server maar die ligt echt nog niet in ons budget.

swedendedicated
25/07/07, 16:07
Wil je altijd 100% een snelle verbinding dan zul je toch echt veel meer moeten/willen betalen dan bij servage, hun gaan uit dat toch niet iedereen zoveel verbruikt (alá leaseweb style)

erasmus
25/07/07, 16:13
Ik denk dat we echt maximaal tot de €10,-/€15,- per maand kunnen gaan i.v.m. budget, en ook alleen mocht dat héél veel verschil opleveren. Maar welke webhostingproviders in de range van Servage kan je aanraden?

Deimos
25/07/07, 16:19
Ben bang dat je in die prijsrange vrij weinig zal kunnen vinden. Verder kun je het beste een topic openen in het adverteer gedeelte ipv in dit forum.

phreak
25/07/07, 16:20
10 to 15 euro per maand, zul je erg weinig boeiends voor vinden..

edit: deimos was me voor

FSCJasper
25/07/07, 16:20
Voor die prijzen zul je toch uitkomen bij Servage of een bedrijf in Amerika. Zulke prijzen zijn hier simpelweg niet haalbaar.

flashbanger
25/07/07, 16:26
Wellicht is powerstorm.net een goede partij voor je? Alleen weet ik niet zeker of je voor die prijs iets krijgt.

(powerstorm zit in de VS)

swiep
25/07/07, 16:33
Zoals het ernaar uitziet maak je gebruik van materiaal wat al op Youtube te vinden is. Is het dan niet practischer een screenshot te plaatsen van het fragment en vervolgens een link naar de lokatie waar men deze volledig kan bekijken?

Server00
25/07/07, 16:57
Ik zou bijna zeggen E-dentify maar hun prijzen liggen hoger, en referenties zien er niet veel belovend uit mis..

erasmus
25/07/07, 17:19
Ik begrijp dat je krijgt naar wat je betaalt, maar ik kan me niet voorstellen dat er geen providers zoals Servage.net zijn. Deze heeft nog wel als voordeel dat ze ook Europese servers hadden dacht ik. Welke is het beste als ik zoiets zoek?

@swiep - Was inderdaad een optie maar we wouden toch voor de extra kosten máár onafhankelijkheid kiezen. Daarnaast is YouTube ook absoluut niet onze enige bron van video's.

opinion
25/07/07, 18:59
Maar servage.net is pure overselling. Beter kan je kijken naar Dreamhost.com, dit is een goeie amerikaanse partij, en ook een stabiele connectie imo. Verder zijn nederlandse hosting bedrijven niet zo op overselling. Wij nederlanders zien dat te snel denk ik.

Daarom zou ik het inderdaad in de VS zoeken met dat budget.

Ook zei je dat je na een aantal dagen al op een behoorlijk schijfruimte zat. Is het niet een idee om google's adsense te nemen ofzo, om er zelf ook wat uit te halen, en dat te kunnen investeren in je site?

Wynand
25/07/07, 19:18
Als je enkele reviews op WHT.nl/.com leest, merk je dat je bij servage maar beter weg blijft als je een 'populaire' website hebt. Je zou niet de eerste zijn wiens website van de ene op de andere *floeps* verdwenen is.

Ze kijken naar het aantal hits, niet perse naar het verbruikte dataverkeer.


Investeer wat meer, en neem hosting af bij een dergelijke provider. Als je na verloop van tijd echt veel gaat verzetten, gaat je shared webhoster je ook vertellen dat je een duurdere oplossing (VPS/Dedi/Colo) moet nemen omdat je hun servers te zwaar belast.

erasmus
25/07/07, 19:50
Opinion, er gaan advertenties verkocht worden dus dat moet lukken :). Dit budget is echter gebaseerd op wat we er al in gestopt hebben qua ontwikkeling/start en hoeveel we ermee kunnen gaan verdienen, dus veel meer valt er dan niet te besteden. Gaan we lekker groeien dan is upgraden altijd mogelijk lijkt me :).

Over Servage lees ik inderdaad niet al teveel goeds en als ik het goed begrijp moet ik met een goedlopende/goed gaan lopende website, al helemaal niet met filmpjes, daar komen.

Nadat ik de Engelse variant van Webhostingtalk even heb geraadpleegd kwam ik op een erg informatief topic uit: http://www.webhostingtalk.com/showthread.php?t=515865

Hieruit begreep ik dus wat ik net vertelde over Servage, en dat behalve Dreamhost o.a. Webhostingbuzz een goede optie kan zijn.

Dreamhost heeft ook een pakket wat voorlopig genoeg moet zijn en dit is te koop voor ruim zeven euro per maand (kleinste pakket), dit ligt nog binnen het budget opzich. Ik zal zelf ook nog even googlen, maar Dreamhost is dus wel een provider waar je op kan rekenen en waar je krijgt waar je voor betaalt? Dus geen ongein met een Fair Use Policy voor dataverkeer en blokkades als je meer dan ze gewend zijn gebruikt?

FSCJasper
25/07/07, 20:09
Dreamhost heeft ook een pakket wat voorlopig genoeg moet zijn en dit is te koop voor ruim zeven euro per maand (kleinste pakket), dit ligt nog binnen het budget opzich. Ik zal zelf ook nog even googlen, maar Dreamhost is dus wel een provider waar je op kan rekenen en waar je krijgt waar je voor betaalt? Dus geen ongein met een Fair Use Policy voor dataverkeer en blokkades als je meer dan ze gewend zijn gebruikt?

Dit is geen Dreamhost support forum, dus ik betwijfel of je hier antwoorden vindt op die vragen. :) Wellicht eens contact opnemen met die provider, om zelf een indruk op te doen?

erasmus
25/07/07, 20:27
Dit is geen Dreamhost support forum, dus ik betwijfel of je hier antwoorden vindt op die vragen. :) Wellicht eens contact opnemen met die provider, om zelf een indruk op te doen?
Klopt, maar als die zoiets flauws heeft zal dat altijd zo mooi mogelijk ingepakt worden. Wou alleen even checken of hier mensen nog te maken hebben gekregen met een eventuele slechte kant van Dreamhost.

FSCJasper
25/07/07, 20:45
Je zult sowieso in Amerika moeten zoeken als je dergelijke pakketten/prijzen verwacht. Ook in Amerika zijn voldoende providers die je voldoende kwaliteit kunnen bieden. Aangezien je toch op WHT.com zit, zou je daar een topic kunnen aanmaken over Dreamhost.

Hoeveel dataverkeer en schijfruimte verbruik je overigens op dit moment?

crazycoder
25/07/07, 21:00
Klopt, maar als die zoiets flauws heeft zal dat altijd zo mooi mogelijk ingepakt worden. Wou alleen even checken of hier mensen nog te maken hebben gekregen met een eventuele slechte kant van Dreamhost.
Dit is een soort van hangplek van hosters :) grote kans dat er dus geen ervaringen zijn met andere hosters..

erasmus
26/07/07, 14:34
I.v.m. splitsing met partner (zonder ruzie) lopen de kosten in mijn eentje toch wat op, ben daarom eens aan het kijken of er interesse is voor een eventuele overname.

Zie het forum hier op Webhostingtalk.nl voor de overnames van websites!