PDA

Bekijk Volledige Versie : Overname hostingactiviteiten 103 domeinen



Anoniem
24/07/07, 23:18
Beste leden,

Ik ben tot het besluit gekomen om mijn webhosting activiteiten niet langer voort te zetten en biedt daarom deze divisie te koop aan. Ik heb een duidelijk en gestructureerd pdf-document gemaakt waarin alle details te vinden zijn wat betreft de verkoop. Denk aan statistieken, omzetcijfers, motivatie van de verkoop en de bedrijfshistorie.

Ik wil de geïnteresseerden dan ook met klem vragen een PM bericht te sturen en je e-mailadres achter te laten zodat ik het document kan doorsturen, enkel bij SERIEUZE interesse.

De vraagprijs ligt (zoals de titel al aangeeft) rond de € 12500,00.
Ik heb de vuistregel gehanteerd waarbij 1,5x tot 2x de NETTO jaaromzet is aangehouden.

Enkele statistieken:
Domeinnamen: 103
Dataverkeer: +/- 20gb p.m.
HD ruimte: +/- 1500 Mb
Hostingpakketten: 32
Forwards/redirects: 71
Control Panel: Direct Admin

Met vriendelijke groet,
R. Sabee

wbakker-letsgoonline
24/07/07, 23:24
1. ray1983 heeft aangegeven geen privéberichten te willen ontvangen of heeft geen rechten om privéberichten te ontvangen. Daarom kun je geen berichten aan hem/haar sturen.


Zou u dit document per email naar w.bakker@bakkerenschrijver.nl kunnen sturen ?

Anoniem
24/07/07, 23:32
1. ray1983 heeft aangegeven geen privéberichten te willen ontvangen of heeft geen rechten om privéberichten te ontvangen. Daarom kun je geen berichten aan hem/haar sturen.


Zou u dit document per email naar w.bakker@bakkerenschrijver.nl kunnen sturen ?

Bedankt voor de melding, het het aangepast in mijn profiel!

De e-mail is onderweg.

Mvg,
Raymond

DennisWijnberg
27/07/07, 11:23
Graag ook reactie naar info@jronline.nl

®on
27/07/07, 11:55
Graag ook reactie naar info@jronline.nl
De TS is compleet helder dacht ik zo


Ik wil de geïnteresseerden dan ook met klem vragen een PM bericht te sturen en je e-mailadres achter te laten zodat ik het document kan doorsturen, enkel bij SERIEUZE interesse.

Anoniem
27/07/07, 12:52
UPDATE:

De verkoop is rond, contract is getekend!

Meer details zullen binnenkort naar buiten worden gebracht.

Iedereen bedankt voor de positieve reacties en feedback.

santema
31/07/07, 09:25
Binnen 3 dagen?