PDA

Bekijk Volledige Versie : wefact bestel script (uitgebreider)



swedendedicated
24/07/07, 12:25
Hoihoi,

Heeft nog een bestelscript voor wefact liggen? Ik zoek een uitgebreider script dan die wefact standaard levert dus met; colocation, dedicated, vps enz.. ipv alleen maar web. Graag 1 met stappen, dus stap 1 selecteer product, stap 2 registreer, stap 3 bevestig. Vergoeding is uiteraard mogelijk, moet wel integreerbaar zijn in wefact (standaard)

Randy
24/07/07, 16:16
Bij Wefact kun je zelf velden aanmaken toch, al weet ik dat er geen APC integratie in zit. Misschien op de wishlist zetten op hun forum? Misschien dat Roel `Zenda` al plannen heeft in deze richting?

Server00
24/07/07, 17:59
Andere mogelijkheid: http://www.klantenpaneel.nl/

D. ter Horst
24/07/07, 18:03
Andere mogelijkheid: http://www.klantenpaneel.nl/

Dat is toch niet wat de TS wil? Ik heb ondertussen al genoeg van die klantenplaneel zooi gezien.... beetje jammer

swedendedicated
24/07/07, 18:55
Ik beschik over een zelfgemaakt paneel, zie mijn topic hierover (archief) dat ziet er zo uit.

AlexanderOnline
24/07/07, 23:13
Ik beschik over een zelfgemaakt paneel, zie mijn topic hierover (archief) dat ziet er zo uit.
En wat is de link jou panel <--> wefact bestelscript? Kom jongens, hij vraagt om een uitgebreider bestelscript voor wefact, niet om een ander systeem.

santema
25/07/07, 00:51
Behalve dat hij ook de openingspost deed is er geen link denk ik :).

wefact (Pro in ons geval) is een prachtig stuk software, denk dat het toch echt een van de betere facturatiesystemen in nederland is. Het bestel systeem gebruiken we zelf ook niet, mede doordat er inderdaad geen colo/dedi etc in zit.

Mocht iemand een mooi systeem hebben liggen, dan hoor ik dat ook graag.

IceHosting
25/07/07, 16:46
Mocht ts open staan voor andere producten, kan je ook eens naar ons product bekijken:

www.bestel-systeem.nl

Wij hebben wel dedicated en colocatie in ons systeem verwerkt. Daarnaast hebben wij een ton andere handige functies wat wefact niet verwerkt heeft.

Voor meer info kan contact gezocht worden met info AT icehosting.nl.

HBCS
25/07/07, 20:47
kun je niet in overleg met wefact het systeem uitbreiden naar je eigen zin
maken
of zijn ze niet toevallig bezig met zoiets

santema
25/07/07, 20:53
Bestel systeem is gedeeltelijk open source, maar volgens mij zoekt ts gewoon een kant en klaar systeem zonder dat hij er nog naar om moet kijken of zijn hele boekhouding om moet zetten naar iets anders.

swedendedicated
25/07/07, 20:59
Ondertussen overgestapt naar wefact pro, daar zit een uitgebreider bestel script bij. Opmerkelijk hoe sommige mensen echt om klanten verlegen zijn mbt hun "facturatie paneel" Ik heb er zelf 1 dus waarom zou ik overstappen? Als ik een ander systeem wil, dan zou ik wel een ander draadje openen.

{xx}

MSI-Maxx
27/07/07, 07:17
@chrish is dat script van jou tekoop? msn me ffies :cool:

DutchTSE
27/07/07, 10:09
Ondertussen overgestapt naar wefact pro, daar zit een uitgebreider bestel script bij. Opmerkelijk hoe sommige mensen echt om klanten verlegen zijn mbt hun "facturatie paneel" Ik heb er zelf 1 dus waarom zou ik overstappen? Als ik een ander systeem wil, dan zou ik wel een ander draadje openen.

{xx}
Is het inmiddels gelukt dan? Anders moet je maar even contact opnemen via msn, heb meerdere bestelsystemen voor wefact omgebouwd, en ik weet wat voor een ***** werk het is ;) (vandaar dat ik niet heb gereageerd:))

snaaps
28/07/07, 11:58
Roel en Jeroen kunnen een hoop doen voor 35 euro per uur.
Wij hebben ook al aantal custom aanpassingen laten maken voor wefact pro.

ufeg02
04/08/07, 18:09
Heeft iemand dit voor Wefact standaard?

p4ubenl
06/08/07, 14:46
Wefact standaard is ook bij admnistratiepaneel te eenvoudig gewoon voor dat soort dingen, ik heb nu beide versies draaien (voor 2 sites) en toch enorm verschil in alles.
Support bij WeFact is erg goed, denk dat je vraagt dat ze wel hulp aanbieden/evt offerte maken ervoor.

Gr