PDA

Bekijk Volledige Versie : Teamspeak Reselleraccounts



AlfaHosting
21/07/07, 00:03
Kent iemand een degelijk bedrijf waar je Teamspeak paketten kan aankopen om te resellen (whitelabel) ?

Stewie
21/07/07, 01:16
http://sales.tritoncia.com/hosters.php?l=3 :)

Indien je aanbiedingen wenst, dan verzoek ik je een topic te openen in het desbetreffende forum :)

Randy
21/07/07, 02:48
Je kunt rechtstreeks bij TS afnemen. Minimumbesteleenheid is 100 slots a $14,- (per 100). Gezien de huidige dollarkoers is dit bijna gratis. Overigens is in een (zeer) beperkt aantal gevallen geen licentie vereist (max 100 slots).

Geoffrey
21/07/07, 19:23
Als je echt white label wil aanbieden dan is het inderdaad beter gewoon rechtstreeks via Teamspeak zelf af te nemen en het kost je zoals hier al gezegd eigenlijk bijna niks.

JayvD
22/07/07, 18:02
Je kunt rechtstreeks bij TS afnemen. Minimumbesteleenheid is 100 slots a $14,- (per 100). Gezien de huidige dollarkoers is dit bijna gratis. Overigens is in een (zeer) beperkt aantal gevallen geen licentie vereist (max 100 slots).

Als je echt white label wil aanbieden dan is het inderdaad beter gewoon rechtstreeks via Teamspeak zelf af te nemen en het kost je zoals hier al gezegd eigenlijk bijna niks.
Lijkt wel of jullie enkel de licentie kosten zien als "kosten". Je moet ook een systeem, de tijd om te onderhouden, bandbreedte, etc hebben om het mogelijk te maken.

Ik kan best begrijpen dat TS graag reseller wilt gebruiken, kan je je tenminste 100% op martketing gooien. (als je groter bent kan je altijd nog met eigen materiaal beginnen)


Kent iemand een degelijk bedrijf waar je Teamspeak paketten kan aankopen om te resellen (whitelabel) ?
Wellicht dat je beter een topic kan plaatsen bij "
Shared / Colocated / Dedicated / Reseller / Registratie Aanvragen" kunt plaatsen. Dan mogen mensen je producten aanbieden.

(http://www.webhostingtalk.nl/shared-colocated-dedicated-reseller-registratie-aanvragen/)

AlfaHosting
22/07/07, 19:51
Lijkt wel of jullie enkel de licentie kosten zien als "kosten". Je moet ook een systeem, de tijd om te onderhouden, bandbreedte, etc hebben om het mogelijk te maken.

Ik kan best begrijpen dat TS graag reseller wilt gebruiken, kan je je tenminste 100% op martketing gooien. (als je groter bent kan je altijd nog met eigen materiaal beginnen)



Misschien heb ik het wat verkeerd uitgedrukt maar dit is dus ongeveer wat ik bedoelde. We hebben helemaal geen plannen om ons op die markt te richten maar af en toe krijgen we wel eens vragen van bestaande klanten of we dit niet aanbieden. Daarom was ik op zoek naar een firma die complete accounts verkocht die we op onze beurt kunnen verder verkopen naar onze klanten en waar klanten niet meteen kunnen merken om welke firma het gaat waarvan we kopen. Het gaat dus niet om grote hoeveelheden, enkel een verkoop indien de gelegenheid zich voordoet.

Iemand enige adviezen ? Als je dit zelf aanbiedt mag je me gerust even je emailadres en url geven in dit topic en dan neem ik contact op.

3j3ct
22/07/07, 20:10
-aanbiedingen svp alleen in het "Advertentie forum"-