PDA

Bekijk Volledige Versie : [TK] Klantenpaneel v2



ErikKosters
20/07/07, 14:58
Ik heb het eerdere vrijgegeven klantenpaneel bijgewerkt en volledig onder handen genomen, denk hier aan betere security andere invoer en opmaak etc. De opzet is verder wel

hetzelfde gebleven. Bij deze biedt ik het systeem dus weer aan.

De test versie is te vinden op onderstaande URL's, hierbij zullen echter enkele functie's niet actief zijn.

Klantenpaneel: http://www.klantenpaneel.nl/
Adminpaneel: http://www.klantenpaneel.nl/admin/

Test Account:
E-mail: erik@ek-hosting.nl
Wachtwoord: test

1. Klantenpaneel
> Inloggen
> Registratie
> Wachtwoord resetten
> Uw gegevens bekijken en aanpassen
> Facturen inzien
> Offerte's inzien
> Producten toevoegen aan winkelmand via bestelsysteem
> Winkelmand bekijken en aanpassen
> Cadeaubonnen toevoegen voor evt. kortingen
> Webhosting diensten inzien
> Domeinnaam gegevens inzien
> Profielen aanmaken voor domeinnaam aanvragen
> Gamehosting gegevens inzien
> Voicehosting gegevens inzien
> Colocatie gegevens inzien
> Datacenter aanmeldingen invoeren
> Uitloggen

2. Adminpaneel
> Klanten beheren
> Facturen beheren
> Debiteuren bekijken
> Herinnering brief automatisch laten generen met PDF.
> Webhosting beheren, doormiddel van een druk op de knop
accounts in DirectAdmin aanmaken is mogelijk
> Domeinnamen beheren, doormiddel van een druk op de knop
registreren bij TransIP, evt. zijn andere DRS systemen
in te bouwen
> Gamehosting beheren, login gegevens toesturen
> Voicehosting beheren, login gegevens toesturen
> Colocatie beheren, servers toevoegen, datacenter toegang
verwerken en meer
> Gemakkelijk wijzigen van content in e-mail's
> Cadeaubonnen beheren, toevoegen en aanpassen mogelijk
> Massa e-mail versturen naar alle gebruikers of per gebruiker
> Zoekfunctie voor het zoeken van klanten, facturen, etc.

3. Overige
> Mail kan zowel via SMTP als de PHP functie worden verwerkt
> iDEAL betalingen via Mollie (www.mollie.nl)
> Paypal betalingen
> Layout aan te passen d.m.v. header en footer bestand

Er zullen geheid nog meer functie's inzitten echter heb ik naar mijn weten grootendeels vermeld. Bekijk de testopstelling voor het volledige aanbod. Periodieke facturen zullen

automatisch opnieuw verstuurd worden elke week via cronjobs, ook herinneringen zullen automatisch verzonden worden. De instellingen zijn gemakkelijk te wijzigen via 1

configuratie bestand.

Benodigdheden:
> Apache
> PHP4 (Werking op PHP5 niet getest, maar zal wellicht gewoon werken)
> 1 MySQL Database

De totaalprijs per paneel komt op € 100,- excl. BTW, hierbij zitten gratis updates bij inbegrepen. Installatie door ons is mogelijk voor slechts € 15,- excl. btw

Bestellen kan door een e-mail naar erik [at] ek-hosting.nl te sturen met uw gegevens. Wij zullen u dan een factuur retour doen, na betaling zullen wij het systeem naar u opsturen per e-mail.

Uiteraard sta ik open voor vragen en/of opmerkingen. Wanneer u fouten opmerkt horen wij dit graag, dan zullen wij deze proberen te verhelpen.

Savvas
20/07/07, 15:03
kan je ook templates aanmaken voor welkomst e-mails? Facturen? Cadeaubonnen?

Ik moet ze namelijk in een aantal talen kunnen uitdraaien...

BsHosting
20/07/07, 15:15
is evt ideal van postbank ook in te bouwen

dat vind ik nl zelf beter omdat het dan rechtstreeks hier is.

en is alles aan te passen oa layout ed

Hostbusiness
20/07/07, 15:34
In het andere topic over dit systeem heb ik gehoord dat deze aangepast mag worden. Wanneer er enige update's zijn ontvang ik dan een bestand met alle wijzigingen, wanneer ik dit in mijn systeem bouw zal het niet hetzelfde zijn zoals het standaard is.

ErikKosters
20/07/07, 17:07
kan je ook templates aanmaken voor welkomst e-mails? Facturen? Cadeaubonnen?

Ik moet ze namelijk in een aantal talen kunnen uitdraaien...
Ja deze templates zijn aan te passen via het adminpaneel. Echter zullen hier wel wat extra dingetjes moeten worden aangepast gezien de taal in uw geval.


is evt ideal van postbank ook in te bouwen

dat vind ik nl zelf beter omdat het dan rechtstreeks hier is.

en is alles aan te passen oa layout ed
Ik weet voor 100% zeker dat dit te doen is ja. Eventueel wil ik hier wel even naar kijken (gratis), neem hiervoor even contact op.

De layout is volledig aanpasbaar naar uw wensen.


In het andere topic over dit systeem heb ik gehoord dat deze aangepast mag worden. Wanneer er enige update's zijn ontvang ik dan een bestand met alle wijzigingen, wanneer ik dit in mijn systeem bouw zal het niet hetzelfde zijn zoals het standaard is.
Wanneer er updates zijn zult u inderdaad de nieuwe bestanden toegestuurd krijgen per e-mail.

BsHosting
20/07/07, 17:23
Beste Erik

ik moet even wachten tot ik de spullen van postbank heb gekregen dan neem ik even contact met je op.

ErikKosters
21/07/07, 11:06
Beste Erik

ik moet even wachten tot ik de spullen van postbank heb gekregen dan neem ik even contact met je op.

Prima!

gjtje
21/07/07, 11:40
Facturen die verstuurd zijn verwijderen is natuurlijk helemaal hardstikke erg super niet toegestaan.
Verder begrijp ik de factuur module niet. Er geldt een BTW tarief voor een gehele factuur of per factuurregel? Ook het bedrag dat je invult lijkt het totaal bedrag inclusief BTW te zijn, dus als ik iemand 67 domeinnamen verkoop á 7,34 per stuk ex btw moet ik zelf eerst uitrekenen wat het totaal wordt en dat dan invullen?

BsHosting
21/07/07, 11:48
ik denk dat er idd een fout inzit.

prijs is incl btw en naderhand word het ex btw.

beste is idd prijs ex btw daaronder de btw en dan incl btw.

das waarschijnlijk een klein bugje lijkt me

crazycoder
21/07/07, 11:56
Facturen die verstuurd zijn verwijderen is natuurlijk helemaal hardstikke erg super niet toegestaan.
Verder begrijp ik de factuur module niet. Er geldt een BTW tarief voor een gehele factuur of per factuurregel?
Denk dat hij het eerste nu ook wel door heeft :)

BTW percentage hoort trouwens aan je product te hangen.

Stel je voor dat je ook een boek lever, dan is dat meestal 6% btw. Dat moet ook apart op de factuur staan..

Dan heb je om het leuk te maken ook bedrijven buiten Nederland en binnen de EU die met geldig btwnr excl btw geleverd kunnen krijgen.

Wil je dit dus goed doen dan zijn bedragen in je database excl BTW. Anders krijg je veel te doen als het btw percentage aan wordt gepast :p

santema
21/07/07, 12:46
Iemand heeft het wachtwoord veranderd :).

ErikKosters
21/07/07, 13:19
Nee iemand dacht leuk te zijn alles te verwijderen ;).

crazycoder
21/07/07, 13:21
Nee iemand dacht leuk te zijn alles te verwijderen ;).
gratistip: als je een demo online zet dan zet je ieder uur de originele database er weer in.

cron is your friend.

Spyder01
22/07/07, 00:42
Ik vul bij offerte een product in... dan vind ik de volgende dingen verkeerd:

- Met aantal doet hij niets
Een product kost € 15,- x 10 (aantal) = totaal € 150,- volgens jouw systeem is dit aan het einde gewoon € 15,- incl. BTW. Naar mijn weten is 10x € 15,- toch echt nog € 150,-

- Hij pakt bedragen als incl. btw terwijl dit excl. hoort te zijn
Staat hierboven ook al deels vermeld. Bedragen moeten als input excl. BTW hebben. Daarna moet het systeem het betreffende percentage erover heen rekenen.

ErikKosters
24/07/07, 00:58
Bedankt voor de opmerkingen, hier ga ik wat mee doen. De huidige afnemers zullen hiervan een update ontvangen.

ErikKosters
01/08/07, 13:04
Tijdelijk (t/m 10 augustus 23:59) kost het paneel slechts € 79,- excl. BTW. Voor bestellen kunt u mailen naar erik@ek-hosting.nl.

Hostbusiness
06/08/07, 10:44
Tijdelijk (t/m 10 augustus 23:59) kost het paneel slechts € 79,- excl. BTW. Voor bestellen kunt u mailen naar erik@ek-hosting.nl.

Had dat niet eerder gekund ? Heb hem nu al voor 119 gekocht..
Maargoed, had ik moeten wachten..

Spyder01
06/08/07, 23:59
Erik,

Ik wou nog even het systeem doorlopen omdat ik nog serieus opzoek ben naar zo`n soort klantenpaneel, echter krijg ik ipv het klantenpaneel nu een hele zooi mysql fouten. Weer iemand e.e.a. aangepast in de databaseconnectie / database.

ErikKosters
07/08/07, 00:06
werkt weer

ErikKosters
04/09/07, 00:32
Inmiddels is versie 5 een feit, deze update heeft weer enkele nieuwe features en fixes. Mail voor meer informatie, de testopstelling is uiteraard te bekijken op www.klantenpaneel.nl (en www.klantenpaneel.nl/admin/).

Costeijn
04/09/07, 08:05
Warning: mysql_result(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/admin/domains/klantenpaneel.nl/public_html/admin/home.php on line 25

ErikKosters
04/09/07, 08:42
Gefixed, vergeten het update bestand te draaien.

JanSmit
04/09/07, 09:06
Hoi,

2 kleine vraagjes:

Kan dit paneel ook op IIS draaien en

Kan je het systeem ook zo instellen dat ze op de website eerst kunnen controleren of het domein vrij is, een hosting pakket kunnen kiezen, vervolgens hun gegevens kunnen inkloppen en een username en ww kunnen kiezen?

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Jan

ErikKosters
04/09/07, 10:05
Ik denk niet dat dit systeem op IIS kan draaien, de coding is namelijk PHP. Heb wel een andere persoon die het systeem ook heeft afgenomen welke het op Windows draait met PHP en Apache, dat werkt perfect.

Het is eventueel mogelijk om te controleren op domeinnaam en dat klanten hun eigen gebruikersnaam en wachtwoord invoeren. Eventueel is dit door ons te laten doen a 30 euro excl. BTW per uur.

Kenneth
04/09/07, 11:33
Ik denk niet dat dit systeem op IIS kan draaien, de coding is namelijk PHP. Heb wel een andere persoon die het systeem ook heeft afgenomen welke het op Windows draait met PHP en Apache, dat werkt perfect.

Het is eventueel mogelijk om te controleren op domeinnaam en dat klanten hun eigen gebruikersnaam en wachtwoord invoeren. Eventueel is dit door ons te laten doen a 30 euro excl. BTW per uur.

IIS kan gewoon PHP draaien hoor ;)

Zou in princiepe dus geen punt moeten zijn, zolang je ook maar MySQL erbij draait (en deze uiteraard in PHP geladen hebt).

ErikKosters
04/09/07, 11:58
Oke dit wist ik niet, ben niet zo thuis in Windows hosting. Dit zou dus geen probleem moeten zijn.

edward007
04/09/07, 16:55
Lijkt een beetje op dat systeem van icehosting..

ErikKosters
04/09/07, 20:06
Sorry, maar wat vindt je erop lijken dan?

Arie.
28/12/07, 20:04
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'admin_test'@'localhost' (using password: YES) in /home/admin/domains/klantenpaneel.nl/public_html/include/config.php on line 9
Onjuiste DB login

Mikejuh!
28/12/07, 20:15
Na 3 maanden zal die de test db wel gedumpt hebben :p

Ballistic
02/01/08, 20:18
Ik heb hier redenlijke intresse in, kan de testpagina nog eens up gebracht worden?

davinci
03/01/08, 08:22
same here...

ITrends-Deamon
03/01/08, 10:26
Wij hebben het gekocht, daarna direct weer de prullemand in gegooid. Het zit barstens vol met vrij erge fouten (boekhoudkundige- en rekenfouten).

Iemand zonder kennis van Boekhouding EN php om de fouten op te lossen moet hier echt niet aan beginnen.

ErikKosters
03/01/08, 11:42
Door de drukte binnen ons bedrijf ben ik er niet aan toegekomen om verder te gaan met het klantenpaneel. Momenteel heb ik weer enige tijd vrij gemaakt daarvoor en zijn wij stukje bij stukje weer bezig. Binnenkort zullen wij een website opzetten waar alles komt op te staan. We zijn er dus mee bezig ;).

Solid
03/01/08, 14:05
Wij hebben het gekocht, daarna direct weer de prullemand in gegooid. Het zit barstens vol met vrij erge fouten (boekhoudkundige- en rekenfouten).

Iemand zonder kennis van Boekhouding EN php om de fouten op te lossen moet hier echt niet aan beginnen.


Zou je mij je bevindingen eens willen pm`en? Had wel intresse, maar als er veel fouten inzitten ga ik toch maar voor wefact oid.

ITrends-Deamon
03/01/08, 14:29
Zou je mij je bevindingen eens willen pm`en? Had wel intresse, maar als er veel fouten inzitten ga ik toch maar voor wefact oid.

Het is al enige tijd geleden dat ik dit stuk ... ' software ' heb getest, dus ik weet niet precies meer wat de reden was dat we het gewoon weggegooid hebben. Ik weet wel dat ik de fouten bij de maker heb neergelegd maar hij er niets van wilde weten.

Ik kan me in elk geval nog terughalen;
- Fouten in BTW berekening
- Half, of niet, doorkomende bestellingen
- Security flaws in PHP code (op tig plaatsen)
- Overal gebruik van mysql_fetch_row ipv assoc, niet optimaal

en zo nog diverse optimalisaties, fouten in php code en ga zo maar door.

ErikKosters
03/01/08, 23:22
Hij er niet van wilde weten is uiteraard onzin, ik heb aangegeven dat ik er weinig tijd voor heb gehad. Binnenkort zal ik hem opnieuw releasen en huidige klanten voorzien van de nieuwste versie.

IT-worX
04/01/08, 00:30
Ik kijk ernaar uit...:-)

BramuS
04/01/08, 09:52
Hij er niet van wilde weten is uiteraard onzin, ik heb aangegeven dat ik er weinig tijd voor heb gehad. Binnenkort zal ik hem opnieuw releasen en huidige klanten voorzien van de nieuwste versie.

Zijn de vermelde problemen er dan uitgehaald? en kunnen we ook een test versie oid krijgen dat we de applicatie kunnen testen?

ErikKosters
04/01/08, 11:38
Zoals gezegd zijn wij er momenteel druk mee aan de gang, ik hoop de het zo snel mogelijk weer erop te zetten.

ITrends-Deamon
04/01/08, 12:25
Wel een beetje jammer voor de mensen die het wel gekocht hebben, ik hoop maar dat niemand nu zijn jaaropgaaf aan het doen is op basis van de berekeningen die dit systeem maakte.

Ballistic
04/01/08, 12:46
Ik hou het topic in de gaten....

Cripton
04/01/08, 12:50
Er wordt duidelijk vermeldt dat updates inbegrepen zijn bij de verkoopprijs. Normaal gesproken zal het geen probleem zijn als bereken fouten zijn ontdekt in de programmatuur. Deze fouten zullen direct worden opgelost door de verkoper. Dat is tenminste wel de bedoeling

Wij hebben wel interesse in het paneel maar willen eerst zien wat het allemaal kan. Het is alleen jammer dat de huidige klanten een beetje in de kauw worden gezet. Als wij gebruik maken van het systeem willen we ook dat jullie bij fouten directe oplossingen bieden. Het lijkt erop dat dit op het moment niet gebeurd.

Als we ons hierin vergissen dan zijn we geïnteresseerd in het product

ErikKosters
04/01/08, 15:50
Uiteraard krijgen die huidige klanten dit systeem geheel gratis. Wij hopen het zo spoedig mogelijk te kunnen releasen, we zijn momenteel bezig met de laatste punten.

ErikKosters
07/01/08, 14:29
Ben nu bezig met de laatste hand aan de admin zijde.

ErikKosters
08/01/08, 20:32
Nog zo'n 4 pagina's coding moeten worden nagekeken.

crazycoder
08/01/08, 20:34
Nog zo'n 4 pagina's coding moeten worden nagekeken.
Als ik jou was zou ik het geheel grondig nakijken en er desnoods wat langer over doen.

Cripton
08/01/08, 22:30
Wij zijn erg geïnteresseerd in het systeem maar het lijkt er op dat het systeem nog volop in ontwikkeling is. Zoals CrazyCoder al zegt raden we je aan eerst het systeem na te kijken.

Kunnen jullie al een indicatie geven wanneer het systeem klaar is?

INEXPro
09/01/08, 10:13
Heb dit paneel nu zeker 3/4 jaar. Werk prima (v6) gebruik het niet voor belasting aangifte etc, enkel voor aanmaken van facturen en versturen/herinneren daarvan, installatie was iets moeilijk maar ach, niets waar je niet uit kwomt.

Ben benieuwd naar komende update.

IT-worX
09/01/08, 10:17
3/4 jaar???
Het bestaat nog maar een jaar (http://www.webhostingtalk.nl/te-koop-gevraagd-te-koop-aangeboden/112045-tk-klantenpaneel.html)

t.bloo
09/01/08, 10:48
driekwart...

beetle
09/01/08, 10:55
wat ik alleen niet begrijp is dat een klantenpanel verkocht wordt voordat het af is??? en als ik het nu gekocht zou hebben een jaar terug, en er dus achter zou komen dat het nog niet af is, ik dan ook de melding krijg dat er momenteel niet zoveel tijd is om eraan te werken en het af te maken????
Hiermee maak je het alleen maar moeilijk voor jezelf, doordat niemand het straks nog vertrouwd..

Btw wil niet zeggen dat ik geen intresse heb, maar ik wacht gewoon tot het echt af is, en ik er eerst wat goede recensies over gelezen heb.

crazycoder
09/01/08, 11:41
wat ik alleen niet begrijp is dat een klantenpanel verkocht wordt voordat het af is??? en als ik het nu gekocht zou hebben een jaar terug, en er dus achter zou komen dat het nog niet af is, ik dan ook de melding krijg dat er momenteel niet zoveel tijd is om eraan te werken en het af te maken????
Hiermee maak je het alleen maar moeilijk voor jezelf, doordat niemand het straks nog vertrouwd..

Btw wil niet zeggen dat ik geen intresse heb, maar ik wacht gewoon tot het echt af is, en ik er eerst wat goede recensies over gelezen heb.
You get what you pay for.

Dat maakt verder natuurlijk niet zo heel erg veel uit, als de software voldoet dan is dat prima. Verder krijg ik wel de indruk dat erik zijn best doet.

Wil je er nog wel op wijzen dat software nooit af is.. als dat wel het geval was had microsoft nooit sp2, een hele stapel patches en sp3 voor xp uit hoeven brengen :)

ErikKosters
09/01/08, 19:04
Ik hoop het deze week in principe af te krijgen, dan zal ik het als test online zetten en laat ik jullie erop los. Kijk dat een poosje aan en pas evt. dingen aan, daarna zal ik hem vrijgeven en aan de huidige gebruikers gratis toedoen.

Ik ben het paneel begonnen in de tijd dat wij het nog niet zo druk hadden maar wij worden gelukkig ook groter, daarom heb ik de laatste tijd er minder tijd voor. Ik zit nu s' avonds in mijn vrije tijd te scripten om jullie als gebruikers tevreden te houden over het paneel, ik hoop dat dit gewaardeerd wordt. Zoals al werd gezegd; ik doe mijn uiterste best.

INEXPro
09/01/08, 20:41
3/4 jaar???
Het bestaat nog maar een jaar (http://www.webhostingtalk.nl/te-koop-gevraagd-te-koop-aangeboden/112045-tk-klantenpaneel.html)


driekwart...

Bedoel inderdaad driekwart

Arie.
09/01/08, 23:26
Ik ben ook benieuwd naar deze versie !

beetle
10/01/08, 06:58
Dat het nooit af is, dat is inderdaad waar.. en dat je zaken tegen komt die toch anders hadden gemoeten, kom je ook idd pas tegen, als het panel daadwerkelijk gebruikt gaat worden..

crazycoder
10/01/08, 08:00
Ik zit nu s' avonds in mijn vrije tijd te scripten om jullie als gebruikers tevreden te houden over het paneel, ik hoop dat dit gewaardeerd wordt.
Als je ondernemer bent dan heb je nooit vrije tijd :)

IT-worX
10/01/08, 09:18
Als je ondernemer bent dan heb je nooit vrije tijd :)

*zucht*
Moest dit nou echt??? Elkaar wat afkraken? Dhr Koster is in zijn vrije uren bezig (lees : als hij eens geen supporttickets binnen krijgt, en de rest van het werk voor zijn bedrijf gedaan is) om verder te werken aan een scripting dat blijkbaar door vele mensen verwacht wordt.

crazycoder
10/01/08, 10:11
*zucht*
Moest dit nou echt??? Elkaar wat afkraken? Dhr Koster is in zijn vrije uren bezig (lees : als hij eens geen supporttickets binnen krijgt, en de rest van het werk voor zijn bedrijf gedaan is) om verder te werken aan een scripting dat blijkbaar door vele mensen verwacht wordt.
Ondernemers hebben nooit vrij. Zelfs als je als ondernemer vrij bent werk je nog, is het niet bewust dan is het wel onbewust.
Waar jij het afkraken vandaan haal snap ik dan ook niet helemaal.

Als je een product op de markt breng dan mag men in alle redelijkheid verwachten dat er onderhoud op wordt gedaan. Zeker als het als dusdanig aan wordt geboden. Mocht hij er zelf geen tijd meer voor hebben, of geen zin meer, dan kan hij natuurlijk altijd iemand in gaan huren.

Zou ik hem wel af willen kraken dan zou mij dat overigens geen enkele moeite kosten. Ik heb daar overigens totaal geen zin in.

IT-worX
10/01/08, 10:16
Het kwam mij in alle geval wel zo over...Als 100% zelfstandig ondernemer heb je misschien geen tijd vrij, doch in een vennootschap lijkt mij dit zeker geen probleem. En ik denk dat we beiden maar te goed beseffen wat dhr koster bedoeld met die ene zin, nietwaar?

crazycoder
10/01/08, 10:29
Het kwam mij in alle geval wel zo over...Als 100% zelfstandig ondernemer heb je misschien geen tijd vrij, doch in een vennootschap lijkt mij dit zeker geen probleem. En ik denk dat we beiden maar te goed beseffen wat dhr koster bedoeld met die ene zin, nietwaar?
Ik wil niet speculeren over wat hij al dan niet bedoelt. Misschien heeft hij het over de tijd dat hij niet op school zit. Maar die tijd ligt misschien al achter hem.

Een ondernemer, ook in een BV, NV, of welke rechtsvorm dan ook is nooit vrij. Je kan je gedachten over zakelijke kansen en mogelijkheden nooit uitschakelen.
Zelfs op mijn nachtkastje ligt een stuk papier met pen, mocht ik 's nachts met een goed idee wakker worden dan wordt het opgeschreven..

Trafego
10/01/08, 10:40
Een ondernemer, ook in een BV, NV, of welke rechtsvorm dan ook is nooit vrij. Je kan je gedachten over zakelijke kansen en mogelijkheden nooit uitschakelen.
Zelfs op mijn nachtkastje ligt een stuk papier met pen, mocht ik 's nachts met een goed idee wakker worden dan wordt het opgeschreven..

inderdaad

@Erik

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'admin_test'@'localhost' (using password: YES) in /home/admin/domains/klantenpaneel.nl/public_html/include/config.php on line 9
Onjuiste DB login.

als ik je klantenpaneel wil bekijken, krijg ik dat.

BramuS
10/01/08, 11:32
inderdaad

@Erik

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'admin_test'@'localhost' (using password: YES) in /home/admin/domains/klantenpaneel.nl/public_html/include/config.php on line 9
Onjuiste DB login.

als ik je klantenpaneel wil bekijken, krijg ik dat.

Zoals ik gelezen heb is het paneel nog niet online en zal dit pas later online komen omdat het nog niet volledig af is. Misschien het topic even wat beter doorlezen :)

Trafego
10/01/08, 12:40
zijn inmiddels 5 pages :)

bijna niemand (die aan het werk is) gaat 5 pages doorlezen.
zet er dan even melding "update in progress" of iets dergelijks

ErikKosters
10/01/08, 12:44
*zucht*
Moest dit nou echt??? Elkaar wat afkraken? Dhr Koster is in zijn vrije uren bezig (lees : als hij eens geen supporttickets binnen krijgt, en de rest van het werk voor zijn bedrijf gedaan is) om verder te werken aan een scripting dat blijkbaar door vele mensen verwacht wordt.
Mensen, ik wil hier geen ruzie in gang zetten.


Mocht hij er zelf geen tijd meer voor hebben, of geen zin meer, dan kan hij natuurlijk altijd iemand in gaan huren.
Ik heb gezegd dat ik er laatste tijd weinig tijd voor heb gehad. Momenteel maak ik tijd vrij hiervoor om de mensen gerust te stellen. Overigens is inhuren geen optie, want dan zou het prijskaartje omhoog gaan wat ik de mensen niet wil toedoen.



Een ondernemer, ook in een BV, NV, of welke rechtsvorm dan ook is nooit vrij. Je kan je gedachten over zakelijke kansen en mogelijkheden nooit uitschakelen.
Zelfs op mijn nachtkastje ligt een stuk papier met pen, mocht ik 's nachts met een goed idee wakker worden dan wordt het opgeschreven..
Gedeeltelijk mee eens, maar ik slaap toch liever s' nachts of drink een borrel zonder dat ik over het bedrijf nadenk. Nooit vrij vindt ik dan ook onzin eigenlijk.



@Erik

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'admin_test'@'localhost' (using password: YES) in /home/admin/domains/klantenpaneel.nl/public_html/include/config.php on line 9
Onjuiste DB login.

als ik je klantenpaneel wil bekijken, krijg ik dat.
Zoals gemeld, ben ermee bezig en ik hoop het deze week (wellicht morgen) online te zetten. Er moet nog zo'n 2000 regels code nagekeken worden.


zijn inmiddels 5 pages :)

bijna niemand (die aan het werk is) gaat 5 pages doorlezen.
zet er dan even melding "update in progress" of iets dergelijks
Doe ik telkens, maar dan maken andere personen het topic weer 'smerig'.. Feit is dat ik er druk mee ben.

Trafego
10/01/08, 12:52
ik bedoelde op je domeinnaam Erik :) niet hier

Cripton
10/01/08, 13:09
Hij is er mee bezig en dat respecteren wij ook. Maar toch willen we graag weten hoe de vorderingen zijn met de ontwikkelingen. Als u minder tijd heeft dan duurt het ook langer voordat het klaar is. Wij willen liever een product kopen dat goed werkt dan een product dat snel af is en vol met kritische gaten zitten.

Erik Kosters doet zijn best om het product voor ons klaar te zetten en als alles nagekeken moet worden dan zal het langer duren voordat de nieuwe versie gelanceerd wordt. Het moet natuurlijk geen miskoop zijn en daarom is het maar goed dat ze er langer over doen en alles nakijken dan dat ze direct de nieuwe versie publiekelijk presenteren.

ErikKosters
11/01/08, 16:34
Oke, het paneel kan getest worden.

http://www.klantenpaneel.nl/
http://www.klantenpaneel.nl/admin/

Login:
test@klantenpaneel.nl
test

Er zijn momenteel wel enkele functies uitgeschakeld om misbruik te voorkomen. Ik verneem graag reacties.

crazycoder
11/01/08, 17:19
Oke, het paneel kan getest worden.

http://www.klantenpaneel.nl/
http://www.klantenpaneel.nl/admin/

Login:
test@klantenpaneel.nl
test

Er zijn momenteel wel enkele functies uitgeschakeld om misbruik te voorkomen. Ik verneem graag reacties.
Erik, een gratis tip.

Maak een demo database aan en laad die automatisch ieder uur middels een cronjob.

Dan kan men lopen klooien wat ze willen, ieder uur komt het weer goed :)

Cripton
11/01/08, 17:58
Bij het aanmaken van een webhosting pakket vraagt hij eerst om een pakket en een domeinnaam. Daarna krijg je een scherm waarbij je de contactgegevens moet invullen. Daar heb ik eigenlijk 2 vragen over.

Vraag 1: Als het om een verhuizing betreft, kan je dan niet de contact gegevens van het betreffende domeinnaam ophalen?

Vraag 2: Als er gegevens ontbreken dan krijg ik een zogehete fouten pagina en dien ik terug te keren. Is het mogelijk dat de ingevulde gegevens blijven bestaan?

Misschien een leuk feature: Omzetbelasting / Statistieken pagina. Tot nu toe ben je genoodzaakt om een 2e programma bij te gebruiken om deze gegevens in te voeren om zo juiste overzichten uit te draaien.

In categorie Wijzigen rubriek Config heb je een zogehete Unieke Code. Wat is dit eigenlijk voor een soort code? Is dat een soort code dat verder in het pakket wordt gebruikt en is dat voor bepaalde dingen nodig?

Wat me trouwens wel opvalt is dat je eenvoudig facturen kan verwijderen. Worden de voorraden en de totalen hierbij ook omgezet? Sowieso is het verwijderen van een factuur niet handig, maar als de voorraden en totalen worden bijgewerkt dan is het niet zo erg.

Het generate knopje om een wachtwoord te genereren werkt bij mij niet

Verder ziet het pakket er uitstekend uit.

ErikKosters
11/01/08, 18:34
Erik, een gratis tip.

Maak een demo database aan en laad die automatisch ieder uur middels een cronjob.

Dan kan men lopen klooien wat ze willen, ieder uur komt het weer goed :)
Ingesteld, bedankt!




Vraag 1: Als het om een verhuizing betreft, kan je dan niet de contact gegevens van het betreffende domeinnaam ophalen?

Het is vast mogelijk, maar ben niet van plan dit in te bouwen.



Vraag 2: Als er gegevens ontbreken dan krijg ik een zogehete fouten pagina en dien ik terug te keren. Is het mogelijk dat de ingevulde gegevens blijven bestaan?

Hier zal ik inderdaad nog eens even naar kijken.



Misschien een leuk feature: Omzetbelasting / Statistieken pagina. Tot nu toe ben je genoodzaakt om een 2e programma bij te gebruiken om deze gegevens in te voeren om zo juiste overzichten uit te draaien.

Dit ben ik tevens niet van plan in te bouwen.



In categorie Wijzigen rubriek Config heb je een zogehete Unieke Code. Wat is dit eigenlijk voor een soort code? Is dat een soort code dat verder in het pakket wordt gebruikt en is dat voor bepaalde dingen nodig?

Dit is een code voor het beter beveiligen van de md5 code. Standaard is deze namelijk niet heel secure.



Wat me trouwens wel opvalt is dat je eenvoudig facturen kan verwijderen. Worden de voorraden en de totalen hierbij ook omgezet? Sowieso is het verwijderen van een factuur niet handig, maar als de voorraden en totalen worden bijgewerkt dan is het niet zo erg.


Ik heb deze funtie er gewoon ingemaakt als extra, uiteraard hoort een factuur nooit verwijderd te worden.



Het generate knopje om een wachtwoord te genereren werkt bij mij niet

Heb dit opgelost.

IT-worX
17/01/08, 14:47
Is er al meer nieuws over dit panel?

daanl
17/01/08, 15:54
gaat niet helemaal goed op de demo site

ErikKosters
17/01/08, 18:46
Site is weer gefixed, mijn fout (verkeerde site weggegooid:p).

IT-worX
17/01/08, 18:50
Wanneer krijgen klanten de updateversie?

ErikKosters
17/01/08, 19:08
Wanneer het paneel geen problemen meer bevat dan zal ik update script maken en dan zullen huidige klanten het ontvangen.

INEXPro
17/01/08, 20:01
wij admin -> wijzigen -> config worden de nameservers in de verkeerde velden ingeladen.

ErikKosters
17/01/08, 22:49
Dit was geen fout in het systeem maar in de database welke hij telkens laadt. Heb dit nu aangepast in die database :).

INEXPro
14/02/08, 21:22
Dit was geen fout in het systeem maar in de database welke hij telkens laadt. Heb dit nu aangepast in die database :).

Super, vordert de nieuwe versie?

ErikKosters
16/02/08, 01:29
Deze schiet aardig op, ik hoop hem aankomende week af te ronden en dan zal ik hem vrijgeven aan de huidige klanten.