PDA

Bekijk Volledige Versie : vti_cfg



ShowU
18/07/07, 12:52
Ik kom allemaal mappen tegen zoals vti_cfg, vti_bin, vti_log etc. op een hosting pakket van iemand anders.

In de vti_cfg mappen staan alle bestanden van de bovenliggende map, maar dan kleiner in omvang (KB's).

Waar zijn deze mappen/bestanden voor? Waar komen ze vandaan? Kan ik ze eventueel zomaar weggooien? of ligt dan heel de site in de gruzelementen?

GlobalServe
18/07/07, 12:55
Die mappen komen van Microsoft FrontPage.

ShowU
18/07/07, 13:05
ok, en waartoe dienen ze dan, en interessanter nog... kunnen ze zomaar weggegooid worden??

Keizer
18/07/07, 13:17
neen, als ze weggegooid worden dan kan de klant niet meer verbinding maken via FrontPage. Deze moet dan de FrontPage extensies opnieuw Enablen via het Control Panel

ShowU
18/07/07, 13:23
maar de hosting staat niet op een windows server, dan werken frontpage extensies zowiezo toch niet lijkt me? ik vermoed dat deze een lokaal draaiende website (in bijv. IIS) gewoon rechtstreeks naar de server heeft gekopieerd incl. alle mappen van Frontpage dus... die dan dus eigenlijk niet nodig zijn...
of sla ik nu totaal de plank mis?

Keizer
18/07/07, 13:44
je slaat de plank mis, ik draai zelf DirectAdmin op Linux en daarin zitten ook FrontPage extenties. Het kan wel degelijk, en nĂ¡ het enablen komen die bestanden daar te staan (zonder die bestanden kan je vanuit FrontPage niet zomaar verbinding maken), dus ik zou ze lekker laten staan!

host3000
18/07/07, 13:45
maar de hosting staat niet op een windows server, dan werken frontpage extensies zowiezo toch niet lijkt me? ik vermoed dat deze een lokaal draaiende website (in bijv. IIS) gewoon rechtstreeks naar de server heeft gekopieerd incl. alle mappen van Frontpage dus... die dan dus eigenlijk niet nodig zijn...
of sla ik nu totaal de plank mis?

De frontpage extensies dienen voor Frontpage om te kunnen inloggen (ftp functie) en uploaden. Dat staat los van windows etc.

ShowU
18/07/07, 16:51
ok bedankt... ik laat ze lekker staan :) bedankt voor de info