PDA

Bekijk Volledige Versie : VPS in Engeland



Erik
17/07/07, 11:54
Heeft iemand hier ervaring met VPS aanbieders in Engeland? Laatst was hier een thread over een aantal Duitse firma's. Ik zoek zelf eigenlijk een middenweg tussen Europa en de US qua latency dus een VPS in de UK zou ideaal zijn.

wutr
17/07/07, 13:04
Heeft iemand hier ervaring met VPS aanbieders in Engeland? Laatst was hier een thread over een aantal Duitse firma's. Ik zoek zelf eigenlijk een middenweg tussen Europa en de US qua latency dus een VPS in de UK zou ideaal zijn.

Niet geheel ontopic, maar is een VPS afnemen bij een bedrijf dat een directe verbinding heeft met de USA niet even snel? Denk bijv. aan een ISP die zijn servers in het eweka DC heeft hangen, want volgens mij heeft eweka een 1(0)gbit verbinding met de USA.

Erik
17/07/07, 13:06
Ik heb geen idee. Meestal is naar de UK toch wel zo'n 20 tot 40 ms aan latency, dus ik kan me zo voorstellen dat een server daar 20 tot 40 ms minder latency heeft vergeleken met Nederlandse datacentra.

gjtje
17/07/07, 13:14
De grootste latency zit hier in de afstand, dus als je die verkort wordt de latency kleiner. :)

wutr
17/07/07, 13:49
De grootste latency zit hier in de afstand, dus als je die verkort wordt de latency kleiner. :)

Uiteraard, maar ik doelde ook op het feit dat een directe verbinding naar de USA in plaats van allerlei "tussenstations" meer invloed zal hebben op de latency dan de afstand tussen NL en UK. Ideaal zou zijn als je een ISP in Engeland kunt vinden die ook een directe verbinding met de USA heeft.

AlfaHosting
17/07/07, 14:06
Heeft iemand hier ervaring met VPS aanbieders in Engeland? Laatst was hier een thread over een aantal Duitse firma's. Ik zoek zelf eigenlijk een middenweg tussen Europa en de US qua latency dus een VPS in de UK zou ideaal zijn.

Neem eens contact op met Rus van http://www.a2b2.com/.

argosmedia
18/11/07, 16:53
wonko-edit: wat verdacht... en het heeft geen toegevoegd waarde aan deze oude thread.