PDA

Bekijk Volledige Versie : SIDN en oneerlijk?



VinceSTM
12/07/07, 12:50
19-03-2007: Eerste email over de tevredenheidsmonitor 2007 van de SIDN



SIDN heeft het onafhankelijke onderzoeksbureau Millward Brown opdracht gegeven dit onderzoek uit te voeren. Wij garanderen u dat uw antwoorden volstrekt anoniem worden verwerkt.


02-04-2007: Tweede email over de tevredenheidsmonitor 2007 van de SIDN


SIDN heeft het onafhankelijke onderzoeksbureau Millward Brown opdracht gegeven dit onderzoek uit te voeren. Wij garanderen u dat uw antwoorden volstrekt anoniem worden verwerkt.


09-07-2007: Telefoontje van het onderzoeksbureau


*blabla* In mijn systeem staat dat uw organisatie de tevredenheidsmonitor nog niet heeft ingevuld. Wilt u dit alsnog doen?

Vince:


Euh... Ja, stuur maar op


12-07-2007: Derde email over de tevredenheidsmonitor 2007 van de SIDN


SIDN heeft het onafhankelijke onderzoeksbureau Millward Brown opdracht gegeven dit onderzoek uit te voeren. Wij garanderen u dat uw antwoorden volstrekt anoniem worden verwerkt.


Ik kan me herinneren dat er een SIDNner hier rondzwerft op het forum, kunt u dit verklaren?

santema
12/07/07, 12:54
Niet zo moeilijk toch?

Er worden geen persoonsgegevens bewaard, waarschijnlijk slaan ze alleen op of jij het ingevuld hebt of niet, maar daarbij niet de link naar jouw ingevulde gegevens?

MMaI
12/07/07, 14:03
onderzoeksbureau heeft hem gebeld, dus zijn naam + tel nr is al doorgegeven aan deze partij
verder kan SIDN blijkbaar zien of een bepaalde organisatie hem al ingevuld heeft, zou kunnendat ze niet de antwoorden kunnen lezen
anoniem zijn online enquetes nooit

flashbanger
12/07/07, 15:50
Hier ook gebeld met de vraag waarom nog niet e.d.

ivs
12/07/07, 16:21
Komen die mails wel van de SIDN? Is het niet gewoon MB die namens de SIDN mailt? MB moet natuurlijk je gegevens hebben om contact met je op te nemen maar zij kunnen vervolgens de resultaten wel weer anoniem terug sturen naar de SIDN.

Markuz
12/07/07, 16:38
Hier ook gebeld, met de vraag waarom we het onderzoek nog niet hadden ingevuld. Ik vind het goed dat SIDN aan onderzoek doet, maar ik weiger er langer aan mee te werken als ze toch niet luisteren.

Triloxigen
12/07/07, 19:36
Hier ook gebeld, met de vraag waarom we het onderzoek nog niet hadden ingevuld. Ik vind het goed dat SIDN aan onderzoek doet, maar ik weiger er langer aan mee te werken als ze toch niet luisteren.

Dat had ik dus ook.
3 maanden na elkaar onderzoeken sturen terwijl er niks veranderd is,

V v Zuydewijn
13/07/07, 08:56
Hier ook gebeld, met de vraag waarom we het onderzoek nog niet hadden ingevuld. Ik vind het goed dat SIDN aan onderzoek doet, maar ik weiger er langer aan mee te werken als ze toch niet luisteren.

Jou ideeen opvolgen en naar jou luisteren is niet 'luisteren' natuurlijk. Ik vind dat de SIDN heel goed luistert naar de deelnemers. Blijkbaar denk jij er anders over want de meeste deelnemers zijn en worden meer tevreden.

IK bijvoorbeeld ben super blij met de papieren fornulieren. Tis namelijk nog nooit niet gelukt een .NL domeinnaam te verhuizen. Hoevaak heb je niet gezeik met een .COM waarvan niemand meer het admin-c adres kan wijzigen of een authcode kan versturen?

Michiel Henneke
13/07/07, 14:18
Dat ben ik neem ik aan?

Even ter verduidelijking: ik weet van vorige onderzoeken niet eens welke e-mailadressen een foutmelding gaven of contacten niet bleken te kloppen.

Het huidige onderzoek is een non-respons onderzoek. Een steekproef die moet testen of de opinie van de respondenten representatief is voor het gehele deelnemerveld en of wij wel de juiste methode gebruiken. Dit gaan wij overigens niet al te vaak doen.

Millward Brown kan checken wie invult: ik niet, nooit. Millward Brown heeft ook geen reden om dat te doen, want dat kan hun reputatie bij onderozken voor andere klanten flink beschadigen.

Michiel

Ik weet dus ook niet wie de respondenten zijn...

mitedo
15/07/07, 22:06
Na onderzoeken dient actie te komen, tot op heden werkt DRS 4 nog steeds niet, zoals is voorgespiegeld. Nog steeds komen er domeinen geblokkeerd in DRS na een verhuizing, aanvraag, of DNS.

Misschien is dit wel belangrijker dan een onderzoek te doen met onzinnige bedrijfskundige vragen, die vaak niks met het registratieproces hebben te doen.

En als je dan toch een onderzoek doet, doe het dan zo, dat wij niet gebeld worden en een hele goede reden moeten geven, waarom wij aan deze een vrijwillige deelname nog niet hebben deelgenomen.

Michiel Henneke
19/07/07, 17:23
Ik wachtte even met reageren, maar als je iets aan DRS 4 wilt doen: onder personeel gezocht staat je kans.
:rolleyes:
Michiel

mitedo
30/07/07, 00:12
hmmz.... Betaalt een deelnemer niet onder andere voor de fatsoenlijke interface?