PDA

Bekijk Volledige Versie : Professionele Moderating partij gezocht



ddirks
11/07/07, 22:45
Voor mijn opdrachtgever ben ik een social network aan het opzetten/op laten zetten door meerdere professionele partijen (min 15.000 users 16-25jr) en hiervoor zoek ik een partij die mij kan helpen met het moderaten van user generated content (a la hyves krabbels en media).

Ik heb een aanbieding van een gerenomeerd communicatiebureau, maar die rekenen naar mijn idee een te hoge (maand)prijs.

Wellicht dat jij iemand kent of iemand bent die een goed voorstel kan/wil doen??

SF-Jeroen
11/07/07, 23:59
Zou je niet gewoon wat actieve studentjes tegen een geringe vergoeding lekker bezig laten? Lijkt me een goedkope en degelijke oplossing

Ramon Fincken
12/07/07, 01:32
"Gewoon" wat actieve studentjes zoeken?
Ik zit zelf ook in de studentenwereld en ik kan je er geen aanwijzen die deze job met enige regelaat, correctheid en lol wil doen.

ik zou inderdaad verder zoeken op communicatie bureau's en in de copyrighting hoek ( wellicht studenten multimedia , communicatie , of nederlands ? )

update: de klus hangt natuurlijk af van de programmatuur, in hoeverre die fijn is voor moderating :)

MartinM
12/07/07, 04:02
Beste ddirks,

zou je me in een PM meer details willen sturen, zoals verwachte aantal manuren, budget, site-opbouw, voorbeeld mod en adminpanel van de site, termijn waarop dit project operationeel gaat worden, etc.

Aan de hand daarvan zal ik je graag een gedetailleerd voorstel doen, waarin ik je ook meer zal vertellen over de ervaringen die wij hebben op dit vakgebied