PDA

Bekijk Volledige Versie : Counterstrike alle info



1ms
06/07/07, 17:59
Dit stukje heb ik gevonden en wil ik graag met jullie delen.
Erg nuttige info, vooral voor de beginner!


copy/paste van: http://www.serverwiki.org/index.php/Advanced_Tickrate

Stewie
06/07/07, 18:11
Zat er een speciale gedachte achter dat je deze tekst:

Special Thanks to Alfred Reynolds and Martin Otten for their input that helped me put this guide together
verving voor

Met dank aan rob
?

In ieder geval, als je behulpzaam bent, vermeld dan altijd de bron van de plek waar je de tekst vandaan haalt. Gewoon letterlijk een ellenlange tekst kopieeren zonder bronvermelding is not done.

Randy
06/07/07, 20:47
Hoe noemt de CS-jugend dat ook alweer: PWND!
Verder een heel informatieve tekst. Speel geen CS, de doelgroep trekt me niet aan en BF2 is natuurlijk veel r0xer, maar toch best wel leerzaam. Heb hem bij de favorieten gezet.

Sorcer
06/07/07, 23:24
Hoe noemt de CS-jugend dat ook alweer: PWND!
Verder een heel informatieve tekst. Speel geen CS, de doelgroep trekt me niet aan en BF2 is natuurlijk veel r0xer, maar toch best wel leerzaam. Heb hem bij de favorieten gezet.

Regel toch eens een keer een key voor mij Randy! :p Kunnen we samen nog eens een keer spelen!

1ms
07/07/07, 05:50
Zat er een speciale gedachte achter dat je deze tekst:

verving voor

?

In ieder geval, als je behulpzaam bent, vermeld dan altijd de bron van de plek waar je de tekst vandaan haalt. Gewoon letterlijk een ellenlange tekst kopieeren zonder bronvermelding is not done.

Rob was de originele poster van deze tekst. Vandaar!

Stewie
07/07/07, 13:18
Rob was de originele poster van deze tekst. Vandaar!
Laten we de echte auteur van de tekst maar de orginele poster noemer :p
Het is een beetje grof als je de naam "Alfred Reynolds" schrapt uit zo'n tekst, je weet toch wie de beste man is? Zou je als CS speler iig wel moeten weten ;)

1ms
07/07/07, 13:19
Oh oke ;)

Ik had er iig geen slechte bedoeling mee :)

En die man ken ik niet. En hoe weet jij dat ik cs speel? haha

Heb het spel nog maar 5 dagen ofzo. Maar ik wordt nu natuurlijk als cs jugend bestempeld.. neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee