PDA

Bekijk Volledige Versie : Verhuizing van Hosting



scandie
06/07/07, 11:35
Hallo

Mijn webshop is verhuisd van budgethosting.nl naar yourhosting.nl maar nu zijn alle plaatjes vervormd en het catelogos systeem om plaatjes te
uploaden werkt ook niet meer, de webshop is met oscommerce gebouwd.
Wie heeft een idee waar dit aan ligt de naam van de side is slaaptextiel.


Groetjes Scandie

EHS-Jerre
06/07/07, 11:41
Misschien dat de paden niet meer goed staan?
of mappen niet chmod?

SF-Jeroen
06/07/07, 11:48
Werkt prima hier.

Designerhosting
06/07/07, 11:54
je hebt geen link, maar wellicht dat het te maken heeft met dat de nieuwe host niet de software geinstalleerd heeft die plaatjes resized

Keizer
06/07/07, 12:55
dat je niet meer kan uploaden kan óf de safe mode zijn óf de openBaseDir restrictie. De meeste providers zetten deze beide aan en dan kan osCommerce geen plaatjes meer uploaden (hij mag de /tmp map niet gebruiken)

Triloxigen
06/07/07, 13:02
Gaat prima hoor.
Hebben ook openbasedir en safe_mode aanstaan en osCommerce draait prima.

Het lijkt mij ook een chmod probleem, even de map /images chmodden naar 777
(En controleer voor de zekerheid of de bestanden dezelfde eigenaar hebben als de rest van de bestanden)

scandie
07/07/07, 19:19
Hallo

Bedank voor de tips.

Groet Scandie

Randy
07/07/07, 20:30
dat je niet meer kan uploaden kan óf de safe mode zijn óf de openBaseDir restrictie. De meeste providers zetten deze beide aan en dan kan osCommerce geen plaatjes meer uploaden (hij mag de /tmp map niet gebruiken)

De /tmp kun je prima naar binnen je root verplaatsen, dan los je in ieder geval het open_basedir probleem op. 'Fouten' zitten meestal in de code, niet in de confuguratie. safe_mode gebruiken we meestal niet omdat dit een soort van scheinveiligheid biedt. Ik heb begrepen dat het in php6 ook wordt afgeschaft. Maar dat zal nog wel even duren als ik kijk hoeveel hosters nog niet eens php5 aanbieden.