PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie weet waar Erik van Rijn is



Jovana
06/07/07, 08:35
Geachte lezers,

Wij kan mij helpen aan contact gegevens van Erik van Rijn uit Langedijk? Normaal luistert hij op het e-mail adres gmail.com, op de een of ander manier krijg ik hem niet meer te pakken. IK weet dat hij actief is op dit forum.

Het gaat er namelijk om wij nog een schuld te verrekenen hebben, ik wil graag mijn schuld afgelost zien. Dit is echt mijn laatste middel om hem te pakken te krijgen, en dan stopt het voor mij ook.

Bedankt voor alle tips! :lovewht:

SF-Jeroen
06/07/07, 09:01
Kan niks vinden op telefoongids. Zeker dat het geen valse naam is?

Randy
06/07/07, 09:03
ik wil graag mijn schuld afgelost zien.

Typo?

Ramon Fincken
06/07/07, 09:11
Al gegoogled?
http://www.google.nl/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&channel=s&hl=nl&q=%22Erik+van+Rijn%22&meta=&btnG=Google+zoeken

Langedaik
06/07/07, 10:25
Goedemorgen,

Vinden doe je me niet op google :) (naja me nummer niet)

Ik vind het namelijk ook niet echt slim als je verkoopt aan een particulier op rekenening aan de hand van een email adres.

Me mobiele nummer is ook bij jullie bekend dus vermoedde ik wel een belletje, maar ik heb nog maar 1 herinnering gezien, ik kreeg het idee dar er geen structuur in zat dus dacht die komen toch nooit met een nette 1ste en 2de herinnering en dat ben ik nu aan het uittesten.

De 1ste herinnering is verzonden op: 20-6-2007 dus die betaal ik op 18-7, en dan voldoe ik aan mijn verplichtingen.

Groet!


PS) nee schoonheidsprijzen verdien ik niet.

Fabian
06/07/07, 10:37
Wat mij betreft mag dit topic en met name bovenstaand bericht genomineerd worden voor een sticky. Mocht iemand het nog in z'n hoofd halen een dienst/product te leveren aan Langedaik.

Met opzet niet betalen ->|

Swiftway-UK
06/07/07, 10:40
Direct de vordering doorsturen naar een incassobureau of gerechtsdeurwaarder.

pierce
06/07/07, 10:47
Wel een beetje een misleidende post van Jovana, niet echt netjes... net zoals niet of expres te laat betalen overigens... :mad:

flashbanger
06/07/07, 10:52
Ligt aan welke betalingstermijnen er op de factuur en 1e herinnering staan ;)

Ramon Fincken
06/07/07, 10:56
Ligt aan welke betalingstermijnen er op de factuur en 1e herinnering staan ;)

Klopt, maar dat belet de vragende partij niet om niet op de hoogte te zijn van de contactgegevens van de afnemer EN van de afnemer om niet binnen een paar dagen ( naar factuurovereenkomst ) te betalen.

Ik erger me ook zelf vaak aan het laatste feit. Facturen die ik krijg worden altijd binnen 3 dagen overgemaakt, als iedereen dat nou eens zou doen ......

Erik H.
06/07/07, 10:59
Klopt, maar dat belet de vragende partij niet om niet op de hoogte te zijn van de contactgegevens van de afnemer EN van de afnemer om niet binnen een paar dagen ( naar factuurovereenkomst ) te betalen.

Ik erger me ook zelf vaak aan het laatste feit. Facturen die ik krijg worden altijd binnen 3 dagen overgemaakt, als iedereen dat nou eens zou doen ......

Wij streven er ook naar om onze facturen binnen een week te betalen. En inderdaad... als alle klanten nu eens binnen 3 (of desnoods 7) dagen zouden betalen zou de cashflow er toch iets anders uitzien. Al die late betalingen kosten toch veel tijd en moeite, daar word ik wel eens moedeloos van.

BsHosting
06/07/07, 11:06
Inderdaad wat maakt het nu uit om meteen te betalen.

Uiteindelijk moet je toch betalen.

Ik heb ook zo'n eigenwijze klant gehad die liet een factuur van 11,90 oplopen naar 26,78 ( administratiekosten) na vele beloften nog geen betaling en uiteindelijk uit handen gegeven aan de deurwaarder.

betaald ie uiteindelijk na een 2e brief van hun 26,78 aan ons en denkt dat ie er nu vanaf is.
kosten zijn ruim 75 euro en die halen ze gewoon bij hem op.

domme klanten noem ik het maar

flashbanger
06/07/07, 12:47
Jup, of je past automatische incasso overeenkomst voor een dergelijke klant toe.

Gewoon eenmalige incasso..

groenleer
06/07/07, 12:47
Weer iemand die op de GreyList komt.
Des te meer reden om op te letten.
Dit soort mensen verpesten het voor andere consumenten.
Het verklaart ook meteen waarom we aanbetalingen willen zien voor bepaalde handelingen en andere handelingen vooraf betaald dienen te worden.

BsHosting
06/07/07, 13:57
De 1ste herinnering is verzonden op: 20-6-2007 dus die betaal ik op 18-7, en dan voldoe ik aan mijn verplichtingen.


ik vind dit eigenlijk nog de beste hij denkt zelf ff ongeveer 4 weken betalingstermijn op een herinnering te kunnen zetten voor ie tot betaling overgaat.

5 dagen en niks meer dan aanmaning met max 7 dagen betalingstermijn en dan accuut beslaglegging door de deurwaarder erachteraan bij zo'n klanten.

als ik webzilla was zou ik meteen een deurwaarder inschakelen en een copie van de opmerking van de wanbetaler hier op wht er even bijvoegen.
kijken of het dan nog zo'n leuk spelletje is.

Stewie
06/07/07, 14:19
ik vind dit eigenlijk nog de beste hij denkt zelf ff ongeveer 4 weken betalingstermijn op een herinnering te kunnen zetten voor ie tot betaling overgaat.

5 dagen en niks meer dan aanmaning met max 7 dagen betalingstermijn en dan accuut beslaglegging door de deurwaarder erachteraan bij zo'n klanten.

als ik webzilla was zou ik meteen een deurwaarder inschakelen en een copie van de opmerking van de wanbetaler hier op wht er even bijvoegen.
kijken of het dan nog zo'n leuk spelletje is.
Met alle respect maar zo werkt het niet, dit is weer zo'n grootspraak.
Deze persoon geeft aan dat hij zal gaan betalen. Er is geen rechter die in zo'n geval mee zal werken aan "beslaglegging".
Neemt niet weg dat het een uitermate vreemde persoon is..

Marin
06/07/07, 14:53
Is er niet iets als een backlist voor webhosters? Misschien anders een idee om een dergelijke site op te zetten? waar ISP's elkaar kunnen waarschuwen voor bepaalde klanten? Ik weet heel niet of zoiets juridisch mag... Misschien een leuk idee voor Arnout Veenman???

Deimos
06/07/07, 15:01
En dicht, hoort hier niet.