PDA

Bekijk Volledige Versie : Cisco Firmware Upgrade (7912G) - Wie-o-wie?



Mikej0h
05/07/07, 20:35
Ik heb al een poosje een aantal 7912G toestellen, echter om deze te kunnen gaan gebruiken moet ik de SIP firmware laden in de toestellen.

Nu heb ik me reeds geregistreerd op de website van Cisco, maar heb nog steeds geen toegang tot CCO waar je (blijkbaar?) deze firmware upgrades kan downloaden.
Kan iemand mij verder helpen hiermee? Er zijn links op het internet die beweren dat je bij Cisco een soort 'contract' kan kopen voor 8-20 dollar, wil ik erg graag doen uiteraard, maar de link waar ik dat kan kopen kan niet vinden.

Kan iemand die daar wel toegang toe heeft voor mij een SIP Firmware (Upgrade) downloaden voor mij voor de Cisco 7912G?

Je zou me er heel blij mee maken, want ik wordt er zelf inmiddels aardig hopeloos van (ben al ruim 3 uur aan het zoeken!)
Alvast bedankt!

svbeek
06/07/07, 10:51
Deze firmware is niet gratis, je moet hem kopen bij cisco. Vandaar dat deze ook niet op de site te downloaden is..

groenleer
06/07/07, 12:55
Neem contact met de verkoper van de toestellen, die moeten je ook een contract kunnen aanbieden. Of in elk geval elke Cisco partner moet het je kunnen aanbieden.

Mikej0h
06/07/07, 13:31
Inmiddels ben ik geholpen met de firmwares door een lieve gebruiker op dit forum! ;)

djcujo
12/07/07, 13:50
Ik loop tegen exact hetzelfde probleem aan :(
Omdat ik het toestel (dient voor test doeleinden) via marktplaats gekocht heb wil niemand mij aan deze firmware helpen (leveranciers), ja wel als ik de prijs voor een nieuw toestel neerleg :S maar om te testen gaat mij dit nog even te ver.. please help me :S

Antoon
09/08/07, 16:26
kijk hier even.

.voip-info.org/wiki-Asterisk+phone+cisco+79xx

mag geen links versturen zegt ie, dus moet je er even www voor zetten