PDA

Bekijk Volledige Versie : Netdirect.net ervaring?



-FoX-
04/07/07, 22:09
Mijn vraag is eigenlijk vrij kort; is er iemand die ervaring heeft met deze hoster?

Ik heb al 2x contact met hen proberen op te nemen, maar ik krijg maar geen antwoord terug. Zegt al genoeg voor mij natuurlijk. Maar desalniettemin vond ik hun "dedicated offer" wel interessant. Zeker voor wat ik het nodig heb.

Ik zou dat server'ke willen gebruiken voor mijn source control systeem, subversion. Andere oplossingen zijn vaak veel duurder, of laten het niet toe. Daarnaast zou ik het natuurlijk ook als test machine willen gebruiken voor mijn applicaties.

Zijn er eventueel gelijkwaardige alternatieven?

SF-Jeroen
04/07/07, 22:52
Kijk eens op www.webhosters.nl, daar staan ervaringen van anderen

FSCJasper
04/07/07, 23:11
Ik zie niet direct welke webhoster je bedoelt? Zowel Netdirect.net als netdirect.nl hebben beide geen affiniteit met webhosting of dedicated servers.

bvankuik
05/07/07, 09:49
Voor dat soort toepassingen neem je gewoon een VPS en niet een hele dedicated.

Paulewk
05/07/07, 10:21
Ik gok dat TS http://netdirect.de/ bedoeld.

Maar indien ie naar .com of .nl mailed is 't niet raar dat ie geen antwoord krijgt.

-FoX-
05/07/07, 12:38
Excuseer, het is niet netdirect.net maar wel netdirekt.net;

1ms
05/07/07, 14:35
Ik weet van een aantal oude topics te herinneren dat deze bakken soms al 2 a 3 jaar up zijn zonder hardware problemen! De service is echt goed. Als je een andere os wil installeren geven ze je gewoon kvm over ip voor een paar uur en kun je rustig je os installeren.

Gr