PDA

Bekijk Volledige Versie : Spam in PDF Vorm ?



Toepes
29/06/07, 14:20
Zojuist kreeg ik een mailtje binnen met PDF bijlage. Nieuwsgierig als ik ben meteen geopend en bleek dit een spambericht te zijn.

Is dit de nieuwe rage ? Tot nu toe had ik deze versie van spam nog niet gezien.

wonko
29/06/07, 14:36
Hebben we voor het eerst een dag of 3 terug gezien.

Gomer
29/06/07, 15:32
Hier vaak last van ... idd nieuwe rage.

zies
03/07/07, 12:13
Wij zien het hier ook steeds meer voorbij komen. Heeft iemand al een mooie oplossing voor spamassassin gevonden? Wellicht iets (g)ocr-achtigs?

santema
03/07/07, 12:19
Hebben we voor het eerst een dag of 3 terug gezien.

Hier ook, komen per dag een aanta mailtjes binnen, nog geen pdf geopend trouwens.

Lijkt me niet slim dat je op de pdf zelf gaat filteren, in elk geval niet alle pdf eruit filteren :).

almar
03/07/07, 12:44
Ze beginnen idd en masse binnen te komen nu.

Ecatel
03/07/07, 13:13
ook last van ja, buitengewoon vervelend.

swedendedicated
03/07/07, 13:13
Erggug trieste manier van spam, vooral omdat ze invoice erbij zetten, nu heb ik gelukkig niet veel crediteuren dus ik weet precies wat ik moet openen en wat niet.

1ms
03/07/07, 13:24
Ik heb tijdelijk iets in elkaar geflanst zodat pdf files geparsed worden. Alleen is het niet ideaal. Ik hoop op een update van spamassasin

DutchTSE
03/07/07, 17:09
nog 0.0 gehad :) mogelijk dat ze via blacklist al worden tegengehouden :)

Deimos
03/07/07, 17:12
Hier komen ze ook niet binnen, de PDF rules van rulesemporium werken hier naar behoren. :).

TotaalIT
03/07/07, 19:31
,,Nieuwsgierig als ik ben meteen geopend''

lekker slim...... heb je zeker een heel goede virusscanner aan staan?

Toon
09/07/07, 23:07
Hier komen ze ook niet binnen, de PDF rules van rulesemporium werken hier naar behoren. :).

100% mee eens, af en toe wat tweaken maar het doet goed zijn werk!

l30n
09/07/07, 23:11
Hier komen ze ook niet binnen, de PDF rules van rulesemporium werken hier naar behoren. :).